Altijd overtijd

Zoals de titel het al zegt: ik ben (bijna) altijd overtijd met mijn ongesteldheid. Ik slik de pil, en als de strip op is zou je na ongeveer 2 dagen ongesteld moeten zijn maar bij mij duurt dit meestal 4 of zelfs 5 dagen. Ik heb hier al best lang last van en begin me eigenlijk toch wel een beetje zorgen te maken… Ik ben gewoon bang dat er iets mis is en vroeg me af of 1 van jullie dit probleem ook heeft of weet wat het misschien kan zijn.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Volgens mij is dat niks bijzonders hoor. De meeste vrouwen worden inderdaad na ongeveer 2 dagen ongesteld, maar sommige vrouwen pas na 4 dagen. Niks om je zorgen over te maken!

Ik ook pas na 4 dagen, ik dacht eigenlijk dat dat normaal was.

Haha ja precies… En het komt bij mij idd ook altijd, maar toch is het wel frustrerend.

Ik ben het ook pas na 4 dagen als ik gestopt ben met de laatste pil!

Bij mij duurt dat ook langer hoor, ik slik mijn laatste pil op zondag en word altijd donderdag of vrijdag pas ongesteld!

Bij mij ook rond de 4/5 dagen, heb de laatste pil op vrijdag en wordt het op dinsdag of woensdag. Dus no worries!

Ik meestal ook na 4 dagen, lijkt me meer dan normaal gezien de reacties!

volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor, het komt vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben en me nergens zorgen om hoef te maken :grinning: bedankt voor alle reacties!

Algemene piltopic.