ik wist eigenlijk niet in welk topic dit het beste past
de laatste tijd voel ik me echt heel erg futloos
maar dan niet dat mijn lijf moe is, maar eerder mijn hoofd en ogen.
als ik op school naar het bord moet kijken voel ik mijn ogen al weer zwaar worden
ook als ik iemand wil aankijken bijvoorbeeld een leraar/lerares/klasgenoot
ik draag al langer dan 2 jaar lenzen en soms schuif ik dit probleem op mijn lenzen terwijl het niet door mn lezen komt (ben al paar keer zonder lenzen naar school gegaan & had het toen ook)
ook heb ik pfeiffer gehad (de dokter zegt dat er nog resten van pfeiffer kunnen zitten)
mijn lichaam is niet moe, maar mijn hoofd is er gewoon echt niet bij
ik heb ook nooit zin om naar school te gaan liefst wil ik me elke dag ziekmelden en heel de dag in bed liggen.
ik wordt er gewoon echt gek van ik ben bang dat ik me nooit meer fit voel zoals toen ik kind was
ik denk er bij na om vitamine pillen te slikken maar ik krijg ze niet door mijn keel of ik vergeet ze steeds
mijn ouders vinden dat ik veel te laat ga slapen (om 11 uur probeer ik te gaan slapen maar eerdat ik in slaap ben is het 12 uur/half 1, veelste laat dus als ik om 7 uur alweer op moet) :bored:
maar het rare is dus dat ik mij thuis of met vriendinnen in het weekend enzo wel beter voel, maar dat ik me op school gewoon zo slap voel en moe.
ik gebruikte eerst altijd veel concealer om mijn wallen te verbergen maar het blijkt dus dat het er alleen maar erger op wordt en ik er allemaal puistjes/roodheden bij krijg, dus ben ik er mee gestopt jammer genoeg