heey meiden,
Ik ben een beetje een ‘stille lezer’ hier op deze site. Maar ik heb een probleem…
Ik ben al jaren (2 of 3) elke dag heel erg moe en lusteloos, ik slaap voldoende dus daar kan het niet aan liggen. Wel heb ik HSP dus dat is wel een reden van mijn vermoeidheid. maar toch denk ik dat er iets anders aan de hand is.
mijn (opvallende) Symptomen zijn:
- moe en lusteloos
-weinig honger
-bijna altijd koude handen en voeten, vaak tintelen ze ook
-een droge mond
-moeite met ademen (snel vermoeid bijvoorbeeld tijdens het fietsen) (ik heb wel een goede conditie wat ik sport veel enz.) - veel nek en rugpijn
-blauwe plekken
-kleine klachten (ineens heuppijn, ineens armpijn enz)
-lage bloeddruk
-veel duizelig
-vaak hoofdpijn
-vermoeide en tranende ogen
dit zijn -voor mij- de dingen die de laatste tijd veel zijn opgevallen.
Ik ben al heel vaak (lees: zo’n 7 keer) naar de huisarts geweest, ook vaak bloed laten prikken maar er komt gewoon telkens niks uit behalve dat ‘ik er mee moet leren leven’. Maar ik denk dat het niet gezond is voor een meisje van bijna 16.
Ik baal ontzettend dat er telkens niks uitkomt bij de dokter en ik weet dus ook telkens niet wat het nou precies is, daar word ik ook vaak een beetje depri van en dat komt er ook nog eens bij alle klachten op.
Zelf heb ik al veel gegoogled en kom ik vaak uit op Bloedarmoede, Pfeiffer of iets met mijn schildklier.
Bloedarmoede is het waarschijnlijk niet want dat kwam niet uit mijn bloedonderzoeken.
ik hoop dat jullie me tips of zelfs antwoord kunnen geven!
alvast heel erg bedankt!!
xx