Altijd maar verdrietig en niet lekker

Ik post dit omdat ik me de laatste tijd echt niet goed voel… Ik ben altijd maar doodmoe maar 's avonds kan ik niet in slaap komen. Dan voel ik me zo onrustig… En denk ik gebeurd er niets terwijl ik slaap, is het gas wel uit, komt er geen brand enz… En van die natuurlijke slaapillen werken ook niet. Daardoor kan ik me ook helemaal niet meer concentreren op school, geen plezier meer hebben met uitgaan en met vriendinnen… En ik voel me ook vaak duizelig, pijn bij m’n longen/op m’n borst en opeens heel erge paniek. Ik ben er al voor naar de dokter geweest maar daar komt ook niet zoveel uit. Hij zegt praat maar een paar keer met een psycholoog… nou dat helpt dus ook helemaal niets! :frowning_face: Pff nou heb ik iniedergeval even mn verhaal tegen jullie verteld. Want ik kan het tegen niemand kwijt, ik doe altijd maar alsof ik vrolijk ben en verzin altijd maar smoesjes waarom ik niet uit kan gaan en waarom ik niet op school was. Ik zit er ff helemaal doorheen:( wie kan me helpen?

Probeer eens ‘Bach Rescue’ spray of druppels.
Dat schijnt ontzettend goed te werken bij innerlijke onrust en stressvolle situaties!
Het is te koop bij o.a. De Tuinen.

En wat de psycholoog betreft…
Hoeveel sessies (gesprekken) heb je nu gehad?
Want alle begin is lastig, en misschien moet je het de tijd gunnen.
Je moet er wel voor open staan, anders is het bij voorbaat al gedoemd om te ‘mislukken’!

Sterkte, en een dikke knuf!

Dat ga ik wel een keer proberen!
Ik heb nu 3 gesprekken met hem gehad, maar daar gaat het vooral over mijn moeder (zei is depressief) en daar kan ik niet echt goed mee omgaan en ook over de thuissituatie. Niet zozeer over hoe ik me nou eigenlijk voel…
Dankje! <3

MISCHIEN ben je gestrest??