Altijd maar jongens die playen, maar playen jullie zelf ook?

We hebben het altijd maar over jongens die playen enzo, maar ik vroeg me af… zijn hier ook meisjes die jongens wel eens playen?

nee

Als een meisje playt is het geen playen volgens mij
want dan zeggen ze dat ze zich laat gebruiken …

Ik walg van playen/players.

als een meisje playt dan heet dat gewoon een slet…

mm ke, dat vind ik dus altijd skeer, als een jongen playt is ie geen slet, maar als een meisje een jongen playt is t weer een sletje…

Er zijn vast wel meisjes die het doen, maar dan uit wraak ofzo.
Als jongens playen zijn ze stoer bij hun vrienden, als meisjes playen zijn ze sletterig.
Raar maar waar… =.=

oh no.

Nee, ik heb zelf een soort situatie van playen mee gemaakt en dat wil je iemand echt niet aandoen.

idd echt stom :\

maarja playen vind ik sowieso niets…

tja wat is playen
ik bedoel van als je gewoon met uigaan met iemand zoent
en voor de rest nix wil, is dat dan ook al playen.
nou ja ik doe het inieder geval niet
want heb een vriendje

geen slet, sommige zijn gewoon slim bezig om hun hart niet aan jongens te geven zodat het niet gebroken kan worden…

Ja… als je dat ook onder playen verstaat heb ik het ook wel eens gedaan.
Als je maar duidelijk bent dat je allebei niets met elkaar wil is het geen probleem denk ik. Vooral als je meteen zoent en je elkaar nog nauwelijks kent vind ik het geen playen.

Jullie jongens vinden playen stoer,
Zij zijn de man, wij meisjes zijn de hoer,
Zij denken alleen aan hun doelen,
Denken nooit aan hoe wij ons voelen,
Voor hun is het allemaal een spel,
Bij elke chick denken ze “die pak ik wel”,
Maar ooit worden ze echt gek op een meid,
Maar door hun stoere verhalen,
Is ze het vertrouwen in je kwijt,
Je hart word DIEP geraakt,
Je eigen schuld je hebt het zelf veroorzaakt,
Nu weet je hoe wij ons voelen,
Ik weet dat AL DIE BOYS dat ooit gaan voelen,
Wat wij bedoelen!!

Mooi =)

You go girl!!!
:relieved:

Weet je… als wij meisjes nou eens stoppen met elkaar slet en hoer te noemen is het al een hoop verschil. En maar gek opkijken dat meisjes een slet zijn en jongens de man, maar we doen er zelf net zo hard aan mee. Vanaf nu zal ik over geen enkel meisje meer denken dat ze een slet is maar dat ze gewoon leeft op de manier dat ZIJ wil, en dat is goed voor haar. Moet ze zelf weten. Zolang ik er verder niks mee te maken heb doet ze maar.

Misschien moeten we een pact sluiten ofzo. Om dit probleem zoveel mogelijk uit de wereld te helpen (lukt natuurlijk nie voor de hele wereld, maar he je moet ergens beginnen). Wie doet er mee? :stuck_out_tongue:

nahja zo jongen. vond mij leuk… en ik hem ook. maar toen hoorde ik vn heel veel mensen dat hy my alleen maar in bed wou krijgen. en toen heb ik met een ander gezoend… terwijl ik nog met hem aan t ‘‘scharelle’’ was.
express om hem t pakken. hy moe ni denke dt ik zo t neme bn xD

Nou ik zal dan wel gek zijn ofzo. of dan maar een slet. maar ik geniet van me leven. en ja ik kloot wel is met 2 jongens te gelijk niet afspreken enzo. maar als ik met 1 afspreek dan kloot ik ook wel met een andere op msn en via de sms enzo. tjaa en als je die dan een keer tegen komt met uitgaan in een mellige bui dan denk ik bij mezelf skit! en dan heb je er 2 gehad. en nee dit is niet standaart voor mij. maar het overkomt me wel eens dat 2 leuke jongens mij leuk vinden. en hun zijn zelf dan ook niet de liefste dat ze my trouw blijven dus ga ik ook niet alleen achter 1 jongen aanlopen als ik het achter 2 kan!
Dus noem zulke mensen niet meteen slet hoer takketeef ect. als een meisje het met meerdere tegelijk “doet” dan pas mag je zulke dingen zegge. hallo het zijn maar zoentjes… :relieved: