ALTIJD ladders in mijn panty's.

Oke het zit zo. Ik ben gefrustreerd. Al die stomme panty’s.

Ik koop bijna dagelijks nieuwe pantys omdat ze na 1 dag bij mij kapot zijn, soms als ik pantys gebruik, gebruik ik er 2 op een dag, al draag ik ze nog geen uur, dan zitten er al ladders in.

En ik doe niks geks. Ik rol zeg maar op tot het voetje, dan steek ik mijn voet erin, en trek de panty langzaam over mijn been heen. Ik ga niet met mijn nagels er langs, ik stoot nergens tegen aan. En toch. DIRECT weer een ladder.

Nu net trek ik er 1 aan, Zit er binnen 5 minuten een ladder in en een gat… WHY?
Zelfs als ik duurdere koop zijn ze binnen een dag versleten…

Heeft iemand tips wat ik hier tegen kan beginnen? hebben anderen er ook zo erg last van? Bestaan er pantys waarbij het niet gebeurt :stuck_out_tongue:?

Een dikkere panty kopen? Met 60 / 80 / 100 dernier?

Ik ook! Heb er dit jaar 10 versleten :stuck_out_tongue:

koop dan een stapeltje pantys, dan hoef je niet bijna dagelijks te gaan.

Mijn pantys halen meestal de eerste pauze niet eens :’)

oei, dat heb ik ook!

Ik heb altijd een lange zwarte legging van dezelfde stof als een panty van de V&D. Die ging laatst kapot doordat er as van een sigaret opkwam. Maar ik heb daar heel lang mee rond gelopen en die heeft toch best veel moeten doorstaan.
Als je per se een panty wilt is er misschien bij de V&D dan ook wel zo één?
En idd een dikkere panty dan kopen kan ook helpen. (:

Ooh heeft dat te maken met de dikte? Weer wat geleerd! Die ik nu heb gekocht staat op: D15… dus dat zal wel erg dun zijn dan :stuck_out_tongue: Oke morgen stad in en op zoek naar die dikke! Want ik ben het zooo zat :OO

en ik hou van panty’s omdat ik super snel blauwe plekken heb :stuck_out_tongue: als iemand mij port heb ik al een blauwe plek, dus die panty komt dan goed uit om het te verbergen

en ik heb witte benen… ik wordt nooit bruin. of ik verbrand, en meteen erna ben ik weer wit.

Ik had dat nooit ik kon altijd trekken eraan maar kapot gingen ze niet. Tot dat ik zaterdag naar een concert ging en er een super ladder in sprong vanaf mn kont tot aan mn knieholte :’) en ik had al de 2e panty uit het pakje wat ik nieuw had gekocht maar die andere was voor dat ik weg ging al kapot toen ik naar de wc ging -.-'Fijn mocht ik lekker de hele dag nog mee rond lopen xD

Ik weet niet wat je er tegen kan doen helaas :frowning_face:

Oh en misschien nogal wat maten groter kopen?
Tenminste, ik weet niet hoe die dan gaat zitten maar ik heb omdat ik lang ben sws altijd een hele groot maat gedaan en daardoor is hij ook wat ruimer en kan ie veel meer hebben wat betreft omhoog trekken etc. Doordat ie iets minder strak zit.

^ Helpt niet, want ik heb ook átijd ladders echt wtf >_<
i stap en boem, ik zie alweer een groot gat (:
mn moeder had eert 80 denier gekocht, maar die waren ook in 1dag stuk.
verbaasde me moeder trouwens niet meer,
ik heb ook wel een een maillot aangehad, maar dan zie je die lijnen die bij je kont zitten zo erg, dus ik ben wanhopig…

Inderdaad. Verder spuit ik hem, voor ik weg ga, in met haarlak.
Niet te dicht bij de panty spuiten! Als je dat doet, en je wast hem daarna, wordt de panty wit. Haha, ervaring.

^ Ik ga maandag naar de stad, dus ik hoop dat ik ze kan vinden haha. :stuck_out_tongue:

Even in de diepvries leggen schijnt trouwens ook te helpen.

In de diepvries leggen :stuck_out_tongue:?
Klinkt niet erg logisch maar je weet t nooit.

En ik koop al grotere maten omdat ik ook super lang ben en ben erg slank. Dus ze zijn zeker niet te klein. :stuck_out_tongue:

Ze moeten echt iets verzinnen… Maillots vind ik ook erg fijn! Want inderdaad, daar komen geen ladders in, maar in het voorjaar en zomer verkopen ze nergens maillots en het ziet er raar uit in de zomer als je maillots draagt :stuck_out_tongue:

Misschien toch maar een zonnebankkuur nemen dat mijn benen mooi bruin worden… Op den duur is waarschijnlijk goedkoper dan al die pantys :stuck_out_tongue:

bij mij gaan ze ook altijd zo snel kapot ): echt jammer!
die haarlak tip ga ik eens proberen haha :stuck_out_tongue:

Ik weet wel dat als je een beginnend laddertje hebt dan kun je er wat nagellak opsmeren. Zonder kleur natuurlijk en dan kan het in ieder geval niet verder ladderen.

Ik doe echt dagen met panty’s. En ik ben niet perse voorzichtig ofzo. Ik haal ze gewoon bij hema voor een euro. Heb je die al eens geprobeert? Gele verpakking hebben ze volgens mij.

Bij de V&D hadden ze een merk, ik weet alleen niet meer welk merk dat hele fijne panty’s verkoopt.
En verder heb ik dat probleem ook, ik hou best van jurkjes en rokjes maar ik haat panty’s :’)