Altijd koude voeten en handen

Hallo daar,
Ik heb áltijd koude voeten. En nee, dikke sokken aandoen etc. werkt dus niet… Zelfs al stop ik m’n handen en voeten een uurlang in een heet bad, ze blijven ijskoud. Ze zijn dus koud van binnenuit ofzo. Ook in de zomer heb ik er last van.
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, of wat de oorzaak hiervan is? Ik wil er echt heel graag vanaf…

Meer bewegen

Ik heb ook altijd koude voeten. Er is jammer genoeg niks aan te doen.

Nee dat kan de reden niet zijn. Ik sport veel.

Loopt het bloed wel goed door?

Heb ik ook. Volgens mn vriendje is het echt iets voor vrouwen ;p

Slechte doorbloeding, of misschien te weinig ijzer?

hebben heel veel vrouwen, kun je volgens mij niks aan doen!
heb het zelf ook

ik heb dat ook ikwas er mee naar de dokter gegaan en ik heb raynoud moetje maar is bij google opzoeken ik denk dat je het ook hebt…

Ik heb het ook, kan indd zoals kimandthedocter zegt door een slechte doorbloeding of te weinig ijzer komen. Bij mij komt het van het tweede voor ik bloedarmoede had, had ik er eigenlijk geen last van… En nu nog niet altijd alleen op “slechte” dagen.

het kan (volgens mij) ook door roken komen, ik weet niet of je rookt?

maar ik heb het zelf ook altijd, en ik rook niet haha :stuck_out_tongue_winking_eye: weet ook niet waar het door komt bij mij
wat helpt: glaasje martini oid (: maar dat moet je natuurlijk ook niet iedere avond doen

Bloedarmoede?

Wij zijn geen dokters, dus wij kunnen het niet exact weten denk ik, haha.

Als je het hinderlijk vind, zou ik gewoon even een afspraakje bij de dokter maken (:

Ik heb het ook, maar bij mij is het een familiekwaaltje. Als ik buiten ben dan worden mijn vingens eerst ook spierwit en dan zelfs blauw/paars(wel alleen als het erg koud is), ik heb dat mijn hele leven al. Erg vervelend!

Ik heb 't ook. Ik weet niet wat het is maar mijn vingers verkleumen altijd als ‘t sneeuwt, al heb ik dikke hanschoenen aan. En m’n handen zijn ,zelfs bij 30°, ijsklontjes. Tot grote ergernis van m’n vriendje :’)

ik heb ook altijd koude voeten. soms is het zó erg dat het trekt in mijn benen en dat het serieus pijn doet. volgens de huisarts moest ik ophouden met roken wat overigens wel vreemd is aangezien ik niet rook, maar hij bleef volhouden van wel? -.-

Toevallig heb ik er een paar dagen geleden met mijn moeder overgehad.
Ik zag ineens in de keuken een boekje over magneet sieraden liggen. Uit nieuwsgierigheid vroeg ik wat magneet sieraden waren. Ze vertelde dat magneet sieraden je van kwaaltjes kan afhelpen. Er bestaan dus sieraden die het verhelpen door middel van magneet. Daarna vertelde ze over mijn buurvrouw dat zij altijd koude voeten had. Nadat ze een magneet sieraad had aangeschaft, er geen last meer van had. Hetzelfde gold dus ook tante met haar chronische hoofdpijn.

Ik heb het boekje voor mij en het is van Energetix.
Dit is de site: http://www.energetix.tv/#
Er staat ook een email adres achterop het boekje, maar ik weet niet of deze in vertrouwen is gegeven. Dus als er interesse is kan ik je via een privé mailtje wel even toesturen.

Dit is geen verkooptruc, maar toevallig weet ik van een familielid en een buurvrouw dat ze deze sieraden dragen en het werkelijk ook echt helpt.

HAHAHA behalve dat ‘magnetisme’ allang ontkracht is als bullshit. Fucking magnets, how do they work.
__

@ TS

Kan slechte doorbloeding zijn, is vaak vrij weinig aan te doen, jammer genoeg…

En waaruit heb jij dat gebaseerd? Ik hoor er namelijk wel positieve verhalen over.

Herinner je je Power Balance?
De makers van het product gaven zelf toe dat hun product pure onzin was.
Tijdje terug was er ook zo’n merk dat magnetische sieraden verkocht (bio nog wat. Bio balance ofzo?). Dat bleek ook bullshit te zijn.

Als mensen zelf willen geloven dat het reinigen van hun aura of wat voor alternatieve shit ze ook in geloven hen geneest, prima. Maar dat bedrijven mensen zo oplichten met overpriced crap wat niks meer is dan een lelijke ketting van oud ijzer voor 200 euro, dat kan gewoon niet.

Ik heb daar ook heel lang last van gehad, vooral van wintertenen. Dat doet echt pijn :c
Als het écht koud wordt, draag ik alleen maar uggs. Is niet zo fashionable, maar beter dan zere/koude voeten.