Ik heb een probleem, want ik heb altijd koude handen en voeten. In de zomer is het minder erg, maar dan is het er toch nog. In de winter is het vooral lastig. Dan wil ik bijvoorbeeld iemand aanraken ofzo en dan is ht meteen: ah nee doe maar niet dat is echt koud! en dat vind ik echt irritant.
Mijn zus heeft het ook en zij is daarvoor ooit naar de dokter geweest. De dokter zei dat het kwam doordat haar doorbloeding slecht is. Dat heb ik dus ook. De dokter zei toen ook dat daar weinig aan te doen is, maar net als alle homemade haarmaskertjes enzo die jullie altijd hebben dacht ik dat er misschien meiden zijn die hiervoor een oplossing hadden bedacht?
Warmer aankleden (dikke sokken ofzo)
Ik heb geen idee eigenlijk, up dan maar
Hm sorry icck weet het echt niet!
Heb der ook zelf last van maar ik doe er niet iets aan ofso
Zelfs als icck s’nachts slaap met mijn sokken , voel ik gewoon dat ze echt superkoud zijn dusjaa…
Ik zal ook maar zeggen wat ik al geprobeerd heb:
Altijd als ik zit m’n handen tussen mn benen een beetje warm houden.
Kruik er op.
Onder de warme kraan.
niemand ook ideëen hoe mijn doorbloeding beter kan worden?
heb ik ook, kan niet eens meer normaal in de douchebak staan x)
zou niet weten wat ik er aan kan doen, had wel eens iets gelezen over dat masseren de doorbloeding stimuleert, maargoed
Heb ik ook last van :s
'T ziet er ook altijd rood/paarsig uit.
Maar misschien tijgerbalsem erop? Die tip kreeg ik een keer van iemand maar nooit wat mee gedaan…
Daar heb ik dus ook last van! up
ik heb het ook altijd…
maaar je handen onder warm water bij je polsen ofzo…
om ze iets warmer te maken
maar heb je het dan ook echt koud?
of voelt het voor andere koud aan?
Ik heb ook als ik mezelf aanraak of ik ga bijvoorbeeld met mijn voet langs mijn been dan is het echt ijskoud! De rest van mijn lichaam is dan niet koud, alleen handen en voeten. Ik wil echt een oplossing hebben!
Ik heb hetzelfde eigenlijk, en kan daardoor ook niet slapen…
the same thing! upje voor deze topic
tijger balsem? werkt dat ;o
Ik vind het juist altijd vreselijk als ik warme handen heb :’) Maar ijskoud is ook niet leuk.
hmm ik heb er zelf nooit echt heel erg last van, maar misschien ligt het aan dat je bijvoorbeeld vitamine tekort hebt of iets anders
ik denk dat het toch het beste is dat je naar de dokter gaat en zegt dat je er echt last van hebt
maar succes er mee
en der est ook =)
jaa, dat herken ik
weenie, gewoon masseren help mischien? Je hebt daar helemaal van die accesoires voor, dat is echt lekker voor je handen en voeten
Mijn handen en neus zijn juist altijd ijskoud.
Mijn vader mag ik niet eens een hand geven of zo zonder het van te voren aan te kondigen D:
Maar ik heb geen idee :/… zou de ‘gouden tip’ ook wel willen weten [:
Upje.
Wisseldouche? Als je het water tijdens het douchen afwisselt tussen warm en koud dan krijg je sowieso een betere doorbloeding (en is bovendien ook goed voor je huid!). Is misschien wel het proberen waard: even doorbijten.
Ik heb het ook, ook altijd in de winter heb ik als eerste zere handen en voeten van de kou. Ik haat dat nog het meest van alles!
Ik kan snachts alleen slapen met hele dikke sokken en een voorverwarmd bed (met een elektrische deken)
masseren en goed warmhouden natuurlijk electrische deken kan erg helpen
Ooh daar heb ik nooit zoveel last van. Alleen altijd als ik uit school kom. Dan zijn mijn voeten echt heel erg koud. Gewoon niet meer normaal. Verder zijn mijn handen altijd koud. Zelfs in de zomer.