Altijd honger.

Hello.

Ik wil graag afvallen, maar ik heb ALTIJD honger.
Heb al vanalles geprobeerd maar het schiet gewoon niet op. Er hoeft geen 20 kilo af, maar ik zou me toch een stuk prettiger voelen als ik gewoon een nét iets strakkere buik heb en minder dikke bovenbenen.

Iemand tips die wél werken en waardoor ik minder honger krijg?

xxxx

Veel water drinken, meestal zit je heel snel vol als water drinkt

http://dieet.blog.nl/gezo…7/27/ik-heb-altijd-honger
ik heb ook altijd honger btw

Ik heb de hele dag niets gegeten en ik mag pas om 9 uur eten. Guess what? Ik heb nog steeds geen trek. Misschien moet je geleidelijk minder gaan eten. Meer bewegen ook.

Ik heb na die maaltijden ook altijd honger. Zelfs als ik vol zit eigenlijk. Heh eigenlijk is dat raar. Dan zit je vol en heb je nóg honger. Eng.

Veel water drinken.

Zorgen dat je vaak wat in mond hebt - kauwgom, een lolly, zuurtjes.
Gewoon iets wat niet veel calorieën bevat, maar waar je wel lang mee kunt doen. Van kauwgom krijg je wel een vol gevoel, omdat je steeds aan het kauwen bent. En het voorkomt ook dat je iets anders in je mond wilt stoppen :slightly_smiling_face:

hahaha mijn toentertijd nog vriendje had ook altijddd honger…
ik denk niet dat je altijd honger hebt, honger hebben de kindjes in afrika=) Je hebt gewoon altijd zin in eten, als je niet aan eten denkt, heb je ook niet veel zin in eten… dus ga afleiding zoeken en dunnere boven benen etc… krijg je door sporten(aa)

Herkenbaar!

Je eten over de hele dag verdelen.

Ik drink veel thee waardoor ik minder snel honger krijg.

weetje waardoor je honger krijgt
je krijgt honger doordat je teveel koolhydraten eet
als je teveel koolhydraten eet blijf je eten
eet minder koolhydraten je zult zien minder honger

operatie?

Sorry maar dat is hardstikke ongezond… De hele dag niks eten en dan is het 9 uur, waardoor je lichaam het eten minder snel verteerd, en dan ga jij eten.
En het komt ook niet stoer over ofzo dat jij de hele dag niks eet.

ze doet mee aan de ramadan.
net als ik

Ik vast, dus ik heb een reden om de hele dag niets te eten. En ik moet zeggen dat ik me beter in de arme mensen kan verplaatsen.

At Cateyes: Thank you! Goed dat je meedoet.

goed ontbijten goed lunchen en goed avond eten.

ik heb echt respect voor mensen die medoen aan ramadan. ik houd da echt niet vol maar ik wil ht zeker wel een keertj proberen, gewoon 1 dag, om te weten hoe het is. maar succes voor jullie!

goed ontbijten goed lunchen en goed avondeten inderdaad,
en als tussendoortjes fruit, want dat vult ook.
en meer water drinken,
en volkoren/bruin brood eten want daar raak je voller van!

Ik heb ook altijd honger.
En probeer ook af te vallen…