altijd hetzelfde probleem met Microsoft Word

ik heb een nieuwe laptop en daar zat dus al microsoft word 2007 op, maar na een tijdje komt er dan ‘voer productcode in’
oké ik snap wel dat ik nu een proefversie erop heb en die loopt af, maar WTF is die productcode?:face_with_raised_eyebrow:

heb vanalles op internet opgezocht en kom er echt voor geen reet uit?:face_with_raised_eyebrow:

Hmm, nog nooit gehad… kan je niet iemand bellen ofzo waar je die laptop hebt gekocht?

media markt gekocht, kut winkel met nog kuttere service ><

Je hebt een illegale versie.

dat is toch niet zo moeilijk?
hij wilt dat je de productcode invoert zodat het weet dat je betaald hebt. dan loopt die proefversie niet af.
dus als je daar van af wilt zal je eerst microsoft word 2007 kopen… daar staat een productcode in, die vul je in en klaaro.

waar koop microsoft word dan?
moet je dat downloaden ofwat?
kan ik ook nergens vinden namelijk

ehm, nee ><
hij zat er gewoon op toen ik de laptop kocht en ze gaan er echt geen illegale versie op zetten ><

Ja, dat heb ik ook gehad! Dat is een proefversie inderdaad. uiteindelijk heb ik gewoon iets anders gedownload enzo, want als je die productcode wilt weten moet je volgens mij echt word kopen en dat is denk ik wel een beetje duur.

Op je laptop zit dus een proefversie waar je dus al achter was :stuck_out_tongue:
MS Word kost rond de 100 euro om te kopen maar je kunt het ook gewoon downloaden.
Google is your friend :]

waar hebben jullie t gedownload?
iemand link?
heb zo vaak proberen n andere te downloaden komt nog altijd voer fucking productcode in :crazy_face:

vraag eens rond er zijn vast genoeg mensen die nog een (gebrande) versie van word hebben liggen…

Je hebt een proefversie dus moet je nog betalen voor Word (daarom dus die productcode)
Typ in youtube: microsoft word 2007 product key ofzo en dan krijg je code’s. Probeer ze uit :stuck_out_tongue: Eentje heeft voor mij gewerkt x]