Altijd éénzelfde vriend bovenaan bij Hyves

Hebben jullie dat ook op hyves? Dat er steeds éénzelfde persoon áltijd in de top staat in je hyveslijst? Dus dat diegene echt altijd in de top 9 staat, aan de rechterkant op je hyves, tussen je vrienden, ook al is het vaak weken geleden dat hij online was?
Sinds een aantal maanden is dit bij mij zo en ik vroeg mij af of het een (hyves)betekenis heeft?
Ik bekijk diegene niet eens heel vaak op hyves (wel een paar keer via de mobiele hyves maar ik weet niet of dit invloed heeft).
Ik was benieuwd.

Ik heb zelf geen hyves, maar dat was toch wie er t laatst online was geweest?

Géééén idee, ik heb al een tijd geen hyves meer en ik heb me eigenlijk nooit zo bezig gehouden met die dingen.

Dat zijn de mensen die als laatst online zijn geweest c:

@Spazzolino
Ja, over het algemeen wel. Zo was ik het ook gewend.
Maar bij deze persoon is het zo dat diegene weleens weken niet op hyves zit en dan nog staat hij iedere dag in de top 9 bij mijn vrienden.
De mensen die wel echt pas online gekomen zijn, staan er ook bij maar al-tijd ook die ene. Maakt niet uit of hij oorspronkelijk al ver achteraan hoort te zitten.

Ja ik heb ALTIJD dezelfde, soms een verschil, echt gaar

Ja, raar inderdaad.

Heb ik ook

Misschien moet je je hyves gwn maar verwijderen

Ga Facebooken! :grinning:

Komt omdat Hyves vrijwel niet meer gebruikt wordt. Eerst waren er heel veel mensen vaak online, waardoor dat steeds veranderde, maar nu komen er steeds minder online, waardoor dezelfde personen daar blijven staan.

Oh raar, nouja ik weet t ook niet, heb nooit hyves gehad.

Ik heb geen idee aangezien ik echt al maanden niet meer op hyves heb gezeten.
Maar vgm heeft livethegoodlife gelijk!

Hyves? God bestaat dat nog? :’)

Verwijder hyves, ga op twitter.

Heee wat grappig, ik keek op jouw blog & ik zie dat je ook Queensnight in Enschede gaat!

+1