Altijd een zwakte voor je ex help!

-

-

Wellicht moet je het toch even laten voor wat het is; ik weet niet waarom het uit is gegaan, maar kennelijk geef je jezelf onvoldoende de tijd en de ruimte om het te verwerken. Zoenen met andere gasten werkt averechts, probeer gewoon tijd voor jezelf te nemen.

Het is niet zomaar uitgegaan.

Edit: ik las eroverheen dat je ex het uitmaakte. Ik zou hem alsnog proberen te laten, want straks ga je nog dingen met hem doen, om vervolgens erachter te komen dat hij nog steeds geen relatie wil.
Als je het echt graag wilt weten, kan je hem direct vragen of hij je nog ziet zitten of dat hij het nog steeds wil laten zoals het is.

hee thanks je hebt gelijk, maar het is eigenlijk wel raar om te vragen of hij me nog ziet zitten nu, als ik drankje op had had ik het gedaan, shit nu je het zegt had ik het echt moeten doen toen haha, maar ja om dat nu te vragen klinkt echt alsof ik die desperate ben (ben ik ook) maar zo kom het echt bij hem over en denk ik dat hij juist daardoor gaat afkappen, ik wil echt gewoon subtiel vragen om een drankje te doen :frowning_face:

Wat verwacht je van een drankje doen? Je komt in een kwetsbare positie door weer met hem in contact te komen. Ik zou het initiatief bij hem leggen of laten; misschien vindt hij de aandacht leuk/vleiend, maar wil hij zich niet in een relatie storten. Straks doe je weer moeite voor hem, om erachter te komen dat het voor hem geen diepgang heeft.

om eerlijk te zijn, om weer wat met hem te hebben, het was gewoon echt zo fijn om bij hem te zijn, maar t gesprek van ons op whatsapp is nu ook dood en ik heb het gevoel dat het nu wel alleen vanuit mijn kant weer kom, ik ga inderdaad hierbij laten en het initiatief bij hem leggen als hij dat doet, maar dat denk ik niet echt.

dankjewel!

-