altijd een blazer aan

Heeey iedereen,

Heb eens een vraagje voor jullie allen. Ik draag bijna altijd een blazer, om zo mijn omvang niet te doen tonen van opzij, als je begrijpt wat ik bedoel, als ik een blazer aandoe, valt dit losjes en kan je niet zien dat ik helemaal niet zo plat ben van opzij, nu was mijn vraag voor jullie: zijn er andere kledingstukken of tips die ik kan toepassen?

Ik hoor het héél graag van jullie!

Groetjes xxx

Misschien heb je hier wat aan http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/mode/25612-welke-kleding-slankt-af-en-welke-kleding-maakt-dik.html :slightly_smiling_face:

Heel lief van je maar zegt eigenlijk weinig over hoe ik me op mn bovenlichaam moet kleden…

Blazers zijn altijd heel fijn, omdat ze ook wat taille tonen. Verder kan je ook gaan voor vestjes etc… Deze hoef je niet persé dicht te dragen, laat het losjes vallen. Verder zijn niet al te strakke tops prima. Ook zeer wijde tops staan hartstikke leuk! Al deze dingen kun je prima combineren. Voorkom dat je een heel strak truitje aan heb, omdat dit vaak zorgt voor het ‘gestopte worst’-effect. Om alles een beetje in verhouding te brengen, is het leuk om onder wijde tops voor strakke skinnyjeans, leggings en eventueel treggings te gaan. Je kan ook wat meer de aandacht naar je hals trekken, door bijvoorbeeld een opvallende ketting te dragen of een v-hals top te dragen.

Laat me weten als je meer tips wilt! :’)
Onthoudt: Een beetje buikje is echt niet erg, je leert er mee leven! haha

Ik draag ook wel eens wat lossere blousjes die ik vervolgens in mijn broek doe. Dat werkt bij mij wel.

Een hoge broek! Je hebt/had bij vero moda van die hoge broeken met een rits aan de achterkant. Die zijn erg fijn: geen zakken en knopen, zo kan je er een top overheen doen.

En ipv een blazer kan je natuurlijk ook afwisselen met een leren jasje, spijkerjasje, en van die stoere legergroene enz.

Een spijkerjasje is ook erg leuk en zit best losjes als je hem gewoon openlaat. Je kan ook een spijker blousje uitproberen en in je broek doen want blousjes zitten altijd een beetje losjes dus valt het niet op als je wat steviger bent.

Super hard bedankt voor de tips !!! Fijn om te lezen!