altijd condoom?

hoi!
gebruiken jullie altijd een condoom als je een jongen pijpt ?
is dat eigenlijk ook echt nodig?
en hoe doe je dat dan met beffen? klinkt allemaal zo stom haha.
x

ps we hebben allebei nog niets gedaan op dat gebied met iemand anders, kan je dan ook gewoon een soa oplopen?

't is niet nodig, maar om een mogelijke soa te voorkomen kun je het gebruiken. Maar heel veel mensen laten een condoom gewoon achterwege. Met beffen heb ik eigenlijk geen idee,kan zonder maar ook met een beflapje ofzo?:pensive:

hoe gaat dat dan in zijn werk met beffen? kun je daar alleen een beflapje voor gebruiken? en hoe werkt dat ?
x

Het hoeft niet perse ofzo.
Maar ik zou áltijd eerst met condoom doen (pijpen). Want, zo kán je soa’s voorkomen. Ik zou het zonder doen als je je beide op soa’s hebt getest. Dat heb ik ook met m’n vriend gedaan (denk nu 8 maanden terug). En we hadden allebei niks. Dus nu pijp ik hem gewoon zonder condoom, en beft hij mij gewoon zo.

Heb nog nooit een beflapje gebruikt trouwens… :kissing:

ehm een beflapje klinkt echt mega hilarissch.

Mijn vriend en ik hebben allebei geen soa, dus ik pijp hem gewoon zonder condoom. Nooit gedaan met…
Maar het is dus veiliger als je het zeker weet dat je geen soa hebt. Als je dan toch eerst pijpt mét condoom, dan moet je zeker een condoom met smaak of met niet te veel glijmiddel kopen, want gewone condooms smaken ongelofelijk vies!

haha oke. maar is dat zowiezo wel nodig als je allebei nog geen eerdere ‘orale sex’ hebt gehad? en ook geen echte seks dan natuurlijk.
is dat dan nog nbodig?
x

Helemaal nooit, ik kots van condooms.