Altijd bloedverlies bij vrijen.

Ik kon geen topic vinden bij de zoekfunctie die mijn vraag beantwoordt, dus maar even zo.

Ik verlies vrijwel altijd bloed als ik met mijn partner seks heb. De ene keer vrij veel, de andere keer weer een klein beetje. Ik weet zeker dat ik geen SOA heb aangezien ik me recent nog heb laten testen, en hij heeft er ook geen. Wel is hij nogal groot geschapen, het doet ook soms best wel pijn. Maar altijd bloed verliezen lijkt me heel vreemd… heeft iemand ooit iets soortgelijks gehad? Of weet waardoor het kan komen?

Ik zelf kan je niet helpen (geen ervaring), maar ik denk dat het geen slecht idee is van eens naar de huisarts te gaan? Want ik denk niet dat het de bedoeling is dat het zo blijft, en misschien heeft die enig idee hoe het komt, en wat je eraan kan doen! Want lijkt me toch niet zo fijn!

Hoe lang hebben jullie al seks en heb/had je er ook last van bij andere partners?

Ik heb ongeveer een halfjaar seks met hem, en heb hier voorheen nog nooit last hiervan gehad!

Heey, Ik had hier ook last van. Het kan zijn dat je een hele gevoelige baarmoedermond hebt. Die kan dan aangestipt worden door een gynaecoloog en dan heb je er nooit meer last van. Ik zou even langs de huisarts gaan die kan je doorverwijzen! Sterkte

Ik heb hier ook een tijdje last van gehad, ik weet niet meer wat ik precies had maar ik kreeg toen een antibiotica kuur en een zwaardere pil.

Ik heb hier geen ervaringen mee, maar als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan. Succes in ieder geval!

Ik heb er ook een tijdje last van gehad.

Bij mij zat er gewoon een wondje in mijn vagina (weet niet waarvan, waarschijnlijk een keer te ruige seks gehad ofzo XD). En elke keer als we seks hadden ging dit open. De dokter adviseerde gewoon om een paar weken geen seks te hebben en toen was het weg.

Is het geen afscheiding? Ik zit aan de prikpil en heb soms bruinige afscheiding + het doet af en toe ook pijn. Maar het kan ook een wondje zijn inderdaad.

Nee, het is echt bloed en het doet eigenlijk altijd pijn.Maar het meest logische lijkt me eigenlijk wel dat ik een gevoelige baarmoedermond heb. Binnenkort dan maar een afsrpaak met de dokter!
Dankjulliewel iig!

Hebben jullie ook al glijmiddel geprobeerd? (Omdat je aangeeft dat hij groot geschapen is)

Ik had ooit een scharrel waarbij ik tijdens de seks altijd bloedverlies had. Soms hadden we een maand geen seks en toch bloedde ik weer. Het was dus geen wondje o.i.d. Daarna met andere jongens nooit meer last van gehad. Weet nog steeds niet wat de oorzaak was. Ik vond het wel super vervelend, want zoals jij zegt kan het bloedverlies ook vrij veel zijn!