altijd bloed na/ tijdens seks

Hey,
Sinds laatste tijd heb ik last van bloedverlies als mijn vriendje mij aan het vingeren is of als we seks hebben. Ik heb al 2 jaar een vaste relatie met hem en hier nooit last van gehad. Ik neem ook al 2 jaar de pil.Ik voel helemaal geen pijn en ben echt nat genoeg, daar ligt het dus zeker niet aan.

Toeval of niet, maar ik heb 2 weken geleden voor het eerst de pil doorgenomen, zodat ik kon vermijden dat ik ongesteld zou worden op vakantie.
Het is sinds de eerste keer seks nadat ik de pil door heb genomen dat ik bloed… Heeft dat er op één of andere manier mee te maken?

Alvast bedankt voor jullie reacties! :slightly_smiling_face:

Bloed je nu nog steeds? Dan zou het een doorbraakbloeding kunnen zijn.

Verder weet ik het niet zo goed… Ik denk dan toch aan een wondje of irritatie, maar dan zou je toch ongemak moeten ervaren…

Het bloeden duurt max een halfuurtje, het vloeit er niet echt uit zoals bij maandstonden, maar als ik er met mijn vinger een klein stukje in ga is mijn vinger helemaal in bloed.

Misschien heb je een wondje binnen in je vagina. Ik heb dit ook wel eens, dan is mijn vriend iets te lomp geweest met vingeren of hij heeft een haakje aan zijn nagels gehad. Omdat je weer opnieuw begint met seks heeft het wondje geen kans om te genezen en gaat het weer open.
Maar misschien heeft het ook te maken met dat je de pil voor de eerste keer doorgeslikt hebt, het is dan niet meteen continue dat je bloed maar het kan er zeker invloed op hebben.

Ik hoop dat het door de pil komt, volgende week word ik ongesteld en dan zal ik de pil niet meer doornemen, hopelijk is het dan opgelost…
En ik zal een tijdje geen seks meer hebben denk ik, zodat het wondje (als het er is) kan genezen.
Bedankt!

Inderdaad gewoon even ongesteld worden, en daarna kijken of het nog aanhoud. Als het dan toch nog aanhoud dan zou ik toch eventjes naar de huisarts gaan, want als het blijft bloeden is het natuurlijk niet goed.