Altijd blaren met leren schoenen

Hi allemaal,

Ik heb een probleem en misschien dat iemand van jullie de oplossing weet. :slightly_smiling_face: Ik droeg altijd sneakers en had nooit last van mijn voeten. Sinds ongeveer een jaar geleden, draag ik vooral leren laarsjes. Ik heb nu een stuk of 5 paar staan (verschillende soorten, dr martens, chelsea boots, met hak, etc) maar ik loop op leren laarzen altijd mijn enkels kapot/krijg blaren. Het begon bij mij met m’n doc martens, maar aangezien dat sowieso draken blijken te zijn, vond ik dat niet zo heel gek. Jammer genoeg is het ook bij alle andere leren schoenen… De maat past, het zijn allemaal schoenen van echt leer en goede kwaliteit, maar toch loop ik mijn voeten kapot.

Iemand tips hoe ik toch mijn leuke schoenen aan kan? Ik heb nu maar vaak m’n uggs of sneakers aan, maar zou zo graag ook m’n mooie schoenen aan doen haha. Alvast bedankt. :slightly_smiling_face:

Ik heb dat ook. Maar wat bij mij helpt is pleisters plakken, doorbijten en de schoenen goed uit lopen

Je moet ze gewoon beter inlopen :’) Juist omdat het echt leer is en de schoenen van kwaliteit zijn, moeten ze eerst naar je voeten gaan staan. Als dat eenmaal zo is, zitten ze geweldig.

Misschien kan iemand anders ze voor je inlopen, moeder of zusje ofzo? Doe ik namelijk nog wel eens haha.

^maar die hebben waarschijnlijk wel een andere maat/voetvorm