altijd bang voor de afkeuring van mn ouders

Een paar maanden terug heb ik met een hele lieve en leuke jongen gehad en er was ook echt niks mis met hem… Dus toen hij een keer bij mij thuis kwam en even een praatje had gemaakt met mijn ouders kreeg ik later toch niet zo’n positief nieuws te horen over hem. En dan vooral over zijn uiterlijk, terwijl die er gewoon hartstikke leuk uitzag… Dus ik negeerde het gewoon.

Maar dit is helaas uitgegaan, nu heb ik wel weer een leuke jongen gevonden waar ik ook al echt de kriebels in me buik bij voel. Maar nu ben ik gewoon een beetje bang om hem hier naar mijn huis te laten komen, gewoon zo onzeker weten jullie wel?

Ik twijfel gewoon heel erg of ik het wel goed doe, en of ik wel weer niet een verkeerde eruit pluk.

Wat moet ik hier nou mee?

Ik herken het, gewoon negeren, je ouders willen alleen maar het beste voor je.
Maar als die jongen je blij maakt, zullen je ouders het op een gegeven moment heus wel accepteren.

niet naar je ouders luisteren iniedergeval, zij voelen niet wat jij voor hem voelt. en als jij dr kriebels bij heb, dan moet je gewoon schijt hebben aan wat mensen over je vriend denken

Je ouders weten meestal wel wat een leuke jongen voor je is en wie niet. Althans, mijne wel. Alleen ze moeten niet te snel oordelen. En er zijn veel ouders die hun dochter gewoon liever niet met een jongen zien, vooral vaders. En dan wordt elke jongen afgekeurd. Ik heb een beetje hetzelfde. Als jij een jongen leuk vind moet je je er niet van weerhouden hem aan je ouders voor te stellen. Alleen als je ouders echt serieus zijn dat het geen leuke, goede jongen voor je is, zou ik er wel over na denken. Je ouders kennen je goed.

Liefde maakt blind. Tuurlijk vind jij dat er niets mis is met je vriend, dat hij perfect is voor jou. Maar je ouders kijken hier anders naar, logisch toch? Je ouders willen gewoon het beste voor je, ze zullen bang zijn dat hij niet goed genoeg voor je is. Dat moet je ook snappen van je ouders. Máááárrr als jij vind dat het goed zit, dan is dat zo. Dan zou ik het me niet teveel proberen aan te trekken wat je ouders vinden. Jíj moet gelukkig met hem zijn en als jij dat bent dan is het goed.

Hoezo vonden ze je vorige vriend dan te lelijk voor je ofzo? Want dat is toch wel extreem oppervlakkig.

Mmm dat je ouders een jongen af zouden keuren omdat het een foute jongen was okee kan ik wel begrijpen, maar ging het echt om het uiterlijk?

Wees niet wanhopig, de echte ware liefde komt vanzelf.

Het zou idd leuk zijn als je ouders hem mogen,maar vergeet niet jij hebt hem een relatie je ouders niet!!