Altijd afgewezen...

Hee…

Ik heb een probleem, ik word best vaak afgewezen, terwijl ik dacht dat hij ook op mij was, echt, hij deed dan heel lief&schattig, maar dan vind hij me toch niks :S

Maarja… er zijn ook wat jongens die het dan helemaal door lopen vertellen, en nu ben ik bang, dat als ik iemand verkering vraagt, dat die het doorverteld…

Iemand tips? x

Een lief, eerlijk vriendje zou het niet doorvertellen. Je moet gewoon niet de foute jongen uitkiezen. (hoewel “uitkiezen” een beetje groot woord is.)

Je bent pas 12… Je hoeft je heus niet zo druk te maken over dit soort dingen… Wacht nou maar gewoon totdat je echt hoort van iemand dat hij je leuk vindt, in plaats van zelf heletijd de eerste stap zet.

idd een betrouwbaar iemand zou het niet doorvertellen dat je het gevraagd hebt, zelfs als hij je afwijst. als een jongen je afwijst en er dan over gaat opscheppen of roddelen zegt dat meer over hem dan over jouw. gewoon als je het gezegd hebt hem vragen of hij het aub niet kan gaan rondstrooien.

Ja weet ik… maar ik had de laatste keer dat er een jongen heel schattig en lief deed ‘Zal ik op je wachten?’ (lief lachen) enzo, en dan wijst hij me af, maar dan gaat hij het achter mijn rug om doorvertellen, en zegt hij tegen mij dat iemand anders dat doet.
Terwijl ik hoor van: ‘hij zegt het zelf’ :S

Ja ik weet het, ik hoef ook niet persee verkering ofzo, maar ik kan er niet tegen als iemand zo gemeen doet… :wink:

Ps. Tnx allemaal :slightly_smiling_face:

het is inderdaad ontzettend vervelend als je afgewezen wordt… (zelf ervaring mee) maar je bent pas 12 en je hoeft toch ook niet altijd zelf verkering te vragen… ga gewoon leuke dingen doen met degene die je leuk vind en wacht anders een keer totdat die jongen jou verkering vraagt…

en anders je bent nog maar 12 er zijn nog heel veel andere leuke jongens… en vanzelf kom je er wel eentje tegen die jij leuk vind die jou ook leuk vind.

heb geduld :slightly_smiling_face:

Tnx :slightly_smiling_face:

Jaah, ben ik ook van plan (A)

iedereen word in zijn leven weleens afgewezen; dat voelt gewoon niet leuk, maar denk zo ‘dan is die jongen toch niet zo leuk als je dacht’ want als die dat wel was dan wijst die je niet af :]

maak je geen zorgen; je zult nog zoveel leuke, minderleuke, nieuwe, oude bekende (mensen) tegenkomen in je leven, je hebt nog ages van studeren, zult nog minstens 2 nieuwe scholen betreden (maybe wel 3 of 17) en uiteindelijk over een paar jaartjes ook gaan stappen (en dan ontmoet je nog meer mensen)en krijg je een bijbaantje (of woon je in het gooi :p) enzoverder