alternative people

Hoii
wat vinden jullie van alternatieve mensen?
emo,gothic,punk,scenekid,alto enz.
en wie is er zelf alternatief, of alternatief geweest?
en vinden jullie dat alternatieve mensen persee allemaal veel zwart dragen, of kunnen ze ook kleurtjes dragen?

ik vind het wel cool en ik heb er respect voor dat ze niet aan de mode meedoen, maar iedereen heeft zijn eigen mening erover, de 1ne vind het heel mooi en de andere heel lelijk.

ikzelf kleed me redelijk apart/opvallend, niet heel extreem, wel iets aparter dan vorrig jaar. ik draag alle apartere stijlen doorelkaar + mijn eigen stijl.
alleen het is stom als mensen je gelijk een etiketje gaan geven.

ik word vaak emo genoemd terwijl ik dat niet eens ben, ik had vorrig jaar een beetje een soort van emo fase alleen daar ben ik nu overheen.
ik vind mezelf er toen echt niet uitzien met van dat pluizig getoupeerde haar recht omhoog + kilo haarlak en van die exentions waaraan je meteen kon zien dat ze nep waren.

alleen soms word ik nog uitgescholden voor emo of gothic omdat ik zwart haar heb en wat eyeliner draag xD maarja het is maar hoe je het bekijkt:P

je eindigt je stukje tekst wel heel overtuigend he

Ik heb opzich niks tegen alternatieve mensen, zolang het geen huilie-wemo’s zijn die zichzelf UNIEK! noemen terwijl er miljoenen andere mensen rondlopen die zich hetzelfde kleden.

Maar even een vraag: wanneer kun je iemand nou eigenlijk alternatief noemen? Als hij of zij zwart draagt en bepaalde muziek luistert? Of gaat het wat dieper dan dat.

lekker boeiend volgens mij is er een algemeen alto topic?

Ieder mens is uniek. En ik heb respect voor iedereen die er uitziet zoals hij of zij zich daar het beste bij voelt.

Mensen die iets aantrekken ofzo om bij een bepaalde groep te horen zijn sneu :’)

Nya ik voelde me vroeger in mij duitstere verleden nogal cool haha. Ik kleede me eerst als skater toen emo en toen scene hahah. Als ik die fotos nu zie , vreselijk.
Mensen vinden mij over het algemeen nog wel ‘apart’ . Maar dat vind ik zelf wel meevallen :’]

Couldn’t care less, als hun zich daar goed bij voelen. Maar soms zie je ook figuren waarvan je denkt “Hoe kun je dit jezelf aandoen” but oh well, hun zijn degene die ermee moeten rondlopen aight.

Ik heb iets met een jongen en die heeft lang haar, speelt in een bandje power metal en doet gewoon lekker z’n eigen ding.
Toen werd er vorige keer beweerd door iemand dat mijn vriendje een gothic is, en dat vond ik dus echt te ver gaan. Hij zei dat zijn zusje zou omlopen als ze zulke gasten zou zien.
Ik had zelf ook nooit gedacht dat ik op zo’n jongen zou vallen, maar nu weet ik eigenlijk niet beter. We zijn al meer als een jaar samen en het gaat gewoon super goed tussen ons. Ik weet nu dat mensen er nog zo eng uit kunnen zien, maar ze van binnen gewoon geweldig kunnen zijn. Het zijn meestal heele lieve mensen en ik ben blij dat ik ze ken. (:

Waarom niet? Een mens moet zich kleden zoals hij dat wilt en gewoon dikke vette schijt hebben aan de rest. Ik had ook een ‘‘emoperiode’’, maar daar ben ik uitgegroeid. Dat moest plaats maken voor een vrouwelijke en classy kant van me. Ik zag er wel verschrikkelijk uit moet ik zeggen. Als ik nu oude foto’s bekijk is het: OMG. Ben ik zo naar buiten gegaan en hebben mensen me gezien? Hehe, zoiets dus.

exactly. :’). ik zag er écht niet uit.

Iedereen moet kunnen dragen wat hij/zij wilt.
emo, kakker, skater, nerd etc. Lekker boeiend wat iemand draagt. Het gaat niet om de kleding bij iemand. Maar om de persoon zelf.

Een aantal jaar geleden was ik nogal alternatief/scene achtig. Nu nog wel wat alternatief (vans/bandshirts enz) maar wel een stuk minder.

nee ik vind niet dat als iemand zwart draagt dat die gelijk alternatief is, er zijn ook alternatieve mensen die wel eens felle kleuren dragen.
alternatief zijn is een manier van apart kleden, muziek, durven, en schijt eraan hebben van wat andere mensen van je vinden, en soms ook jezelf afzetten tegen de standaart maatschappij.

alleen de muziekstyle is eigelijk wel het belangrijkst, maar soms ook niet.
maar ik vind dat als je bijvoorbeeld metal head bent dat je dan wel bijvoorbeeld echt metal moet luisteren want anders lijkt het zo raar.

Ik vind er niets van.

Verschrikkelijk he, al dat zwart op m’n ogen en m’n kleding zag er ook niet bepaald cool uit. Ben blij dat ik eruit gegroeid ben. Nu ben ik meer van de classy en het vrouwelijke en het bevalt me echt!

Dubbele post

Precies.

http://forum.girlscene.nl…/list_messages/129041/363