Alternatieven warme schoenen/uggs

Hi! Ik had er laatst met vriendinnen over wat voor schoenen ze zouden kopen voor in de winter.

Zij hadden het over uggs.
Ze zijn warm in de winter, makkelijk aan te krijgen etc etc.

Nu loop ik elke winter op m’n allstars en dat is echt niet fijn. Je krijgt die krengen in geen levensdagen uit als ze nat zijn en als er sneeuw ligt is het verschrikkelijk koud.

Ik heb het gewoon niet zo op uggs. Iedereen heeft ze… Je ziet een hoop “sletten” ermee lopen. (Niet dat je een slet bent als je uggs hebt, maar andersom, als je een slet bent heb je uggs)

Het is gewoon niet helemaal mijn ding…
Dus ik vroeg me af of iemand misschien alternatieven had voor leuke warme schoenen voor in de winter.

Of misschien originele uggs, die zich wat afscheiden van de rest zegmaar.

Minnetonka’s? Maar we weten niet wat jij leuk vindt, dus stap op de fiets en kijk in alle schoenenwinkels naar ’ warme schoenen’ en pas verschillende paren. Dan weet je ook wat jij past, want er is veel meer dan alleen uggs voor in de winter.

Alsof Uggs de enige soort warme laarzen op deze planeet zijn. ALLE (echte leren) laarzen zijn warm.

Heb er niet echt verstand van, omdat ik al m’n hele leven non stop op allstars loop heb ik nooit écht gekeken. Daarom vraag ik het hier haha.

minnetonka’s zijn juist niet warm.
doordat ze met de hand gemaakt zijn zitten er allemaal gaatjes in waar het water en wind zo door heen gaat.

ot: redwings?

Nee dat vind ik niet :slightly_smiling_face: ik heb alleen maar echte leren laarzen en daar heb ik soms nog koude tenen in hoor :slightly_smiling_face: van replay bestaan er ook wel uggs ! En er bestaan
Ook ugg heeft leren laarzen met toch kels in (kensington )

^ haha mijn moeder heeft ook die leren uggs, die vind ik ook wel mooi.
zelf heb ik de bomber jacket uggs, vind je dat niet wat dan?:slightly_smiling_face:

Haha ik heb ook bombers :slightly_smiling_face: en de kimono misschien?

Dubbel

ik ga vanmiddag even op internet voor je zoeken.
heb toch niet zoveel te doen:P

Hubs!

er is inderdaad zo veel meer schoenen voor winter die lekker warm zitten

Redwings idd!

Als je niet de ‘standaard’ uggs koopt vind ik ze hartstikke leuk. Ik heb wel bailey buttons maar de ‘krinkle’ (een printje erop waardoor het op gekreukeld leer lijkt). Eigenlijk zijn alle laarzen wel warm hoor. Leren in ieder geval

Dubarry’s (of lookalikes daarvan) zijn ook heel fijn!

Ik heb vorig jaar hele leuke leren laarzen gekocht, van die dingen die op kisten lijken maar dan veel vrouwelijker en met een klein hakje. Hartstikke warm, komt geen water in en makkelijk uit te krijgen als ze nat zijn. Booo tegen uggs.

shabbies
en dan binnenin van dat wol

DR MARTIN’S :slightly_smiling_face:

• Dr. Martens.