Alternatieve sport

Heey,
Ik doe al een paar maanden aan hardlopen maar door een blessure aan mijn been mag ik niet meer hardlopen(om het maar erger te maken ik kan niks wat mijn been traint zegmaar, er is namelijk op de plek waar ik een blessure heb dit weekend een balk op gevallen dus hij is helemaal dik, ik doe ook aan paardrijden en ook dat word lastig.)
Maar ik ben dus aan het sporten om gewicht te verliezen, ik eet erg gezond, heb alles wat ongezond was aan de kant gezet en iets anders voor in de plaats genomen.
Maar om vet te verbranden moet je ook nog bewegen, en nu word zowat alles voor me uitgesloten.
Ik dacht aan fitness maar ik heb het geld er niet voor…(he bah financiele crisis).
Dus heeft iemand ideen?

HEEEEL ERG BEDANKT!!!

Xs eef

Veel buikspieroefeningen enzo doen? Want bij elke sport heb je je benen wel nodig :’)

Tenzij je wilt bobsleeën ofzo, haha.

Haha ja dat was mijn conclusie ookal:P

Xs

idd buikspieren
of ja ik weet niet hoe erg het is met je been anders kan je ook gaan fietsen in de lucht
lig je op je rug en je gaat fietsen met je benen wel tussendoor strekken en je rug op de grond houden (goed voor buikspieren)
en euhmm, zwemmen misschien? hoewel ik weet niet of dat luk heb een beetje snel je verhaal gelezen ben het nu alweer vergeten

Roeien, da’s ook echt heel goed voor bijna al je bovenlichaamspieren.

idd, kost ook nix. :santa:

Ik denk dat je het beste kunt gaan zwemmen inderdaad, dat wordt toch ook vaak gedaan door mensen die moeten revalideren met hun benen?
Dan kan dat vast geen kwaad :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of je misschien fysiotherapie kan krijgen via je huisarts, maar anders kun je vragen om zwemfysio misschien ^^

Heel erg bedankt voor jullie reacties =)

Xs Eef

Sjoelen!

:grinning_face_with_smiling_eyes: