Alternatieve kledingstijl waar kopen?!

Hallooo ^^

Eindelijk heb ik mijn stijl icoon gevonden: Becky Lou Filip! Haar kleding is super kick: beetje alternatief maar toch ook heel hip en modieus. Zij is best mijn voorbeeld, maar er zijn nog genoeg andere namen te noemen die een trés bon kledingstijl hebben.

Nu alleen 1 groot probleem: heeft iemand enig idee waar ik dat soort kleding kan kopen? Alternatief, vette kleurtjes, printjes (maar geen streepjes), strikjes, teksten, etc, etc.

Voorbeelden:

http://i12.photobucket.com/albums/a202/shotgunned/becky%20lou/653363592_l.jpg

http://i63.photobucket.com/albums/h121/robot_almanac/promotion/1234.png

http://img207.imageshack.us/img207/6885/msqueenbannerub8.jpg

Hopelijk kan iemand me helpen!! (:

Ik denk dat je die kleding overal wel kan kopen, H&M,Zara, VILA, Vero Moda ect. Je moet alleen wel goed zoeken!
Verder kan je bijv. ook in 2e handswinkeltjes kijken voor de alternatiefe/aparte dingen
Kijk een op www.ilovevintage.nl

Liefs,

dat denk ik ook :stuck_out_tongue:

(op die onderste staat Becky niet, toch? Of is t die linker?)

Maar, ik denk gewoon de Vero Moda, H&M, Mango, Zara etc. En dan gewoon lekker even zoeken, er hangen altijd wel kleine schatten tussen =)

Ja je moet het er gewoon uit weten te vissen. Van H&M tot C&A…ze hebben overal wel wat, en dat moet je dan weten te combineren.

Becky draagt trouwens heel veel vintage

zei is ook een van mijn stijliconen ik vind haar kleding stijl echt geweldig!

De kunst zit het hem in het combineren he :slightly_smiling_face:

Nee, op die onderste staat Becky Lou niet xp
Vintage winkeltjes xp

I <3 Becky. Ik koop ook gewoon bij de H&M,Zara, VILA, Vero Moda etc. en dan zijn er nog een paar leuke winkeltjes hier in Nijmegen (zoals Hanky Panky enz.) waar je soms ook dit soort kleren vindt… succes xD

In dat laatste plaatje staat Becky nergens, maar goed.

Gewoon overal kijken en het combineren, persoonlijk denk ik dat dat alles is.

Ik denk dat je het beste kunt zoeken naar basic shirtjes met een apart model, en dan veel laagjes over elkaar. Ze draagt niet echt bijzondere dingen, maar het is gewoon apart gecombineerd. Ik zou de h&m alleen wel vermijden, omdat iedereen daar de basic shirtjes haalt.

Zij is absoluut niet alternatief hoor :slightly_smiling_face: Ze combineert hippe items à la Topshop, H&M, Vila etc… met vintage items.

Gewoon dingetjes combineren. Zoals vele al zeggen. Niet bij een bepaalde winkel.

Combineren ja :slightly_smiling_face:
Bijvoorbeeld en leuk lang topje van de Zara en daar buttons op… Een lintje met strikje (ik zeg ook maar wat)
Een beetje alternatieve winkels heb je ook in bijvoorbeeld Eindhoven (ik weet niet of dat voor jou dichtbij is maargoed)
Backstage, Yankee, Underground… dat lijkt me ook wel iets voor U :slightly_smiling_face:

Zo alto is het anders niet.

kammenstraat in antwerpen

vette kleurtje printjes strikjes en teksten is niet alternatief hoor, dat is nu mode, En dat kan je in veel winkels halen. Maar als je er een alternatieve zwaai aan wilt geven moet je gewoon goed zoeken, en beetje anders combineeren dan andere…

Jaja, weet ik O=) Aber de alternatieve mensjes onder ons dragen het al veel langer (sommige dan) :woman_student:

Ze lijkt alternatief omdat ze durft te combineren, weer eens iets anders dan spijkerbroekje shirtje. Probeer die boho look eens.

indd