alternatief voor watjes?

haai meiden :slightly_smiling_face:

Ik had een vraagje en ik hoop dat ik goed genoeg gezocht heb, want ik heb hier nog niet iets over gevonden :slightly_smiling_face:

als dat wel zo is alsjeblieft de link posten.

ehm ik zoek een alternatief voor watjes,
dus om te gebruiken bij het afhalen van je nagellak, dit omdat watjes verschrikkelijk pluizen en ik na het lakken al die pluisjes uit mn nagellak kan gaan trekken, dit tot zeer grote irritatie haha,

(ik heb al zakdoekjes geprobeerd maar dit was ook niet echt een succes)

Dus weten jullie iets?

Dankjewell !!

a

Je hebt ook nagellak remover pennen.
Ik weet niet of het fijn is maar je kan het proberen.
Of geen nagellak meer dragen! :wink:

Van die (gezichts)doekjes met nagellak remover?

Ik heb gewoon altijd van die wattenschijfjes, bij de etos.
Die pluizen bij mij niet (:

Betere kwaliteit watjes kopen.

Met vilt (dat is een soort stof) krijg je je nagellak er super handig vanaf! En je hebt ook maar een klein stukje nodig en het pluist niet! :grinning:

ik gebruik een oude witte blouse, daar knip ik dan steeds een stukje af. Zijn lekker stug, ik vind dat beter werken dan watjes.

Ik gebruik altijd nagellak dat in wattenschijfjes verwerkt is, als je begrijpt wat ik bedoel. Die schijfjes zijn heel dun en pluizen helemaal niet. Dat zijn nagellakremover pads.

Ik gebruik altijd die demak up duo+, die pluizen helemaal niet bij mij

Keukenpapier.

Ik doe het altijd met tissues. Maar dat werkt ook niet perfect.

Ik gebruik altijd gewoon wcpapier haha. Dan pak ik twee stukken over elkaar en vouw het dubbel, werkt prima :โ€™)

ahh:O is dat duur & waar koop je dat :slightly_smiling_face:?

& Dankjewel voor de reacties meiden :grinning: maar een meer duurzame oplossing lijkt mij prettiger anders blijf ik steeds maar watjes kopen xD (ik doe bijna elke dag nieuwe nagellak op dus er gaan echt heel veel watjes doorheen bij mij)

Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat gaat bij mij helemaal kapot en valt uit elkaar. En dan ineens zijn er van die kleine stukjes papier all over the place.

Bij hobbyzaken enzo kan je het waarschijnlijk wel vinden. Volgens mij is het niet duur, vooral als je restjes vilt gaat kopen.

Ik dacht dat je wilde dat wij je tips gingen geven om er alternatief uit te gaan zien, maar niet al extreem. :โ€™)

Anyway, ja. Wattenschijfjes leveren bij mij geen enkel probleem.