Alternatief voor Panty

Hai!

Zoals iedereen weet is het bijna kerst, en dus jurkjestijd. Ik zelf heb echt een intense haat aan panty’s, leggings en alles wat daar op lijkt. Ik kan er gewoon niet tegen dat het zo éh… hoe zeg je dat, over je ondergoed? :"D heen komt en gaat omrollen en irritant doen enzo.
Nu zit ik dus met het feit dat ik met kerst een jurkje heb, maar er moet wel iets onder. Wat zou een alternatief zijn voor een panty oid?

Het is dus deze, alleen hij valt iets langer.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0014711_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]

Een string aan in plaats van onderbroek?
Anders stay up kousen?

Het ging meer over dat het daar overheen gaat, of het nou een omaonderbroek is, een string of een weet ik veel wat, hihi.

En ja ik zat daar inderdaad ook al aan te denken, heb ze wel ergens liggen, maar is dat niet raar? :'D (al zal je het niet zien denk ik, maar toch)

Ja, van die stay up kousen… is niet raar… je ziet er toch niks van :slightly_smiling_face: meer weet ik ook niet. Een spijkerbroek :’)

Haha ja een spijkerbroek, zal erg charmant staan! :'D

UP?

ik zou dan ook gewoon van die kousen doen. Dat is de ideale oplossing.

of je doet niks. trek je wanneer je binnen bent een broek eronder uit en ga je met blote benen haha

hihi ik heb niet echt de ideale benen :"D (denk aan; blauwe plekken overal) dus dat blote benen word hem niet.

Ik heb het even gepast, maar ik ben echt bang dat je het gaat zien. Als ik ga zitten bijvoorbeeld, en dat ziet er dan echt heel raar uit haha :"D
Nogal… fout. toch?

Stay up kousen! Ik vind die zelf eigenlijk ook fijner, want panty’s zitten altijd zo vervelend bij je buik en kruis. Bij de kruitvat kun je mooie kopen die niet duur zijn.

Precies, jij snapt het haha.
Hmm ja.
Is er echt geen andere oplossing? :"D Vind die dingen nogal eh… ongepast? voor met kerst onder een jurkje haha. Straks is het perongeluk een keer zichtbaar.

Dan doe je geen ondergoed aan :slightly_smiling_face:

^Idd :’)

:’) Ja, top plan!!!

Hihi, ik zoek ook zo’n soort jurkje.
Waar heb je die foto vandaan? ;$

maar je hebt een hekel aan alles wat lijkt op panty’s leggings etc?

Hoe kun je daar dan een alternatief voor verzinnen ? xD.

Hij komt van de H&M (:

Ja klopt, daarmee bedoel ik dus zegmaar de ‘bovenkant’
Dat het bij je buik/kruis komt :"D lastig uit te leggen.

Ja, dan is de enige oplossing die ik kan bedenken stay-ups of kousen met jarretels om het omhoog te houden. Of je panty heel hoog optrekken, maar dat werkt ook maar heel even.

Stay ups idd , dan heb je er geen last van

ja ik snap het, maar volgens mij is de enige optie idd de stay-up’s. Die werken trouwens best goed, ik had er ooit 1 met een soort plakspul aan de bovenkant en dat moet er dan voor zorgen dat het op je bovenbeen blijft zitten.
Dat ziet er ook niet gek uit mocht je gaan zitten en mensen zien het. :slightly_smiling_face: En hij zat ook wel hoog.