Alstjeblieft niet weer !

Hee,
Ik zit dit jaar in een heel andere klas dan vorig jaar maar ben er ( dacht ik ) wel blij mee. Ik had vorig jaar gewoon zo’n kut jaar ik was zooo lang down en niemand die het zag totdat ik gek werd en het er soort van uitschreeuwde. Dit jaar zit ik bij 12 meisjes ofzo maar 4 daarvan waarmee ik mee om ga in de pauze ( ook soms buiten school ) zijn niet zo aardig als ik dacht ze doen arrogant tegen me en willen niet eens op me wachten en luisteren niet als ik wat zeg ik voel me er zo’n buiten staander hun hebben alles beleefd samen. Ik ga ook wel met die andere om maar die hebben al zo’n vriendengroep waar je niet tussen komt. Ik durf niks meer ben zo bang om weer naar beneden gegooid te worden ik vertrouw niemand meer ik heb zo vaak verkeerde mensen vertrouwd
Ik wil niet wéér de helft van het jaar iemand anders zijn en ongelukkig
Ik wil niet wéér afhankelijk zijn van iemand
Ik wl niet koosvriendloos zijn
Ik ben het zat !
Kunnen jullie me alsjeblieft helpen ?

up x

ik had dit in de eerste ook wel beetje. Ik ging met mensen om waarmee ik eigenlijk helemaal niet om wilde gaan want waren niet mijn type (ik voelde me er niet zo zeer buiten staan want ze vonden mij aardiger dan ik hen vond maar ik voelde gewoon geen klik met ze)
Ik ben toen uiteindelijk toch nog in een ander groepje terecht gekomen. Dus gewoon proberen, ga keer naast iemand anders zitten in de klas. Zorg dat je groepsopdracht met andere mensen kunt doen, zo rol je er echt nog wel tussen!

Zelf initiatief tonen, bij de hele klas. Niet alleen bij de meiden ofzo.

Sta er in ieder geval zoveel mogelijk voor open en maak dat ook duidelijk aan iedereen. Als het bij het ene groepje niet lukt, probeer het dan bij een ander. Wees jezelf en wees vooral positief.