Alsof mijn hoofd slaapt

Hee!
Hahaah het klinkt heel raar. maar soms heb je toch dat je voet slaapt? Dat 'r ff geen gevoel inzit?
Ik heb dat soms heel kort even op mijn hoofd, is dat normaal, of iets ergs?

xxx

Heb je wel genoeg slaap dan?

Ik weet niet of het raar is, maar ik heb het nog nooit gehad denk ik …

Hee.
Ik weet het eigenlijk niet…nooit van gehoord! Als je er echt last van hebt of je hebt het vaak, zou ik even naar de dokter gaan.
Maar het is vast niks :slightly_smiling_face:

x

Misschien knelt er iets in je nek en trekt dat door? Ik heb wel eens dat mijn heup slaapt en dat vinden mensen al gek… Maar in je hoofd is wel wat serieuzer.

ow dat klinkt eng O.o
naja misschien is het wel helemaal niet erg, maar ik zou toch ff naar de dokter gaan ofzo

volgens mij heb ik dat ook een keer gehad =P ik heb het ook wel eens in mn armen gehad

bedoel je dat je zegmaar zo’n slapend tintelend gezicht hebt? dat heb ik namelijk ook een paar keer gehad, dat kwam door hyperventilatie. Maar weet natuurlijk niet of jij hetzelfde bedoeld :wink:

oo dat heb ik wel eens me tmmn hoofd als ik een tijdje in de zelfde houding zit/lig en dan met me hoofd ergens tegenaan. en dan als je weer ff je hoofd optilt en er egenaan klopt (net als je bij je voet zou doen) dan is t weer over :slightly_smiling_face:

of bedoel je dat niet? :stuck_out_tongue:

Dat gevoel in je voet ja, dat ken ik wel, soms is het grappig maar soms doet het pijn.
Hopelijk heb je dat pijnlijke slaap gedeelte niet in je hoofd. :astonished:

Ik heb het ook soms… Al lijkt het ook wel is op kippevel ofso :stuck_out_tongue:
Mja ik maak me er eigenlijk niet al te druk om… doet niet pijn bij mij ofso, als dat het geval is, is het wel anders

Ik heb het alleen in mn armen en benen gehad, maar hoofd klinkt, apart :stuck_out_tongue:

Het klinkt idd heel raar. x]

Bedoel je een soort rilling, dat trekt door je hoofd?
dat heb ik ook wel eens.

Ik denk dat ik ook hetzelfde heb…
Bij mij komt het door te weinig drinken. Vroeger dronk ik echt veeeeeel te weinig. minder dan een liter op een dag. Dan had ik echt dagen waarop ik me de hele dag moe voelde en een ‘zwaar’ gevoel in me hoofd had. En dan kon ik ook amper een paar stappen verzetten, want ik voelde me altijd duizelig :S. Weet je ook waarom je je hoofd niet meer ‘voelt’ ? Misschien komt het door te weinig eten of drinken…