Alsjeblieft , ik weet het niet meer!

Zucht,
Ik heb nu al ong 4/5 maanden een vriendje , en hij vroeg mij en ik vond hem echt super leuk! Maar nu de laatste tijd voel ik gewoon niks meer , en ik wil het uitmaken maar ik durf het niet, want anders kwets ik hem . Hij is echt supergek op mij, ik wou het gister tegen hem zeggen , maar het was valentijnsdag en hij gaf mij chocolade, een roos en een knuffel (cadeau). Ik kan het gewoon niet , ik kwets hem dan gewoon zo erg, en het is ook bijna carnaval wat hij geweldig vind , ik kan hem toch niet kwetsen ?! Ik weet het echt niet meer, ik voel gewoon niks meer , ik vind hem niet meer leuk ?

Tips hulp? Alsjeblieft ?

xxxx

Of je kwetst hem, of je kwetst jezelf. En met jezelf moet je je hele leven door. Wat wil je dan? Voor de rest van je leven bij hem blijven ‘omdat je hem anders kwetst’? Als je er niet goed meer bij voelt, uit maken die handel. Zo simpel is het. Hij wordt er ook niet gelukkiger op als jij ongelukkig bent in jullie ‘relatie’.

Ja , misschien kan ik dat ook beter doen !

Gewoon uitmaken. Als het voor jou niet meer werkt dan houd het gewoon op. Natuurlijk is dat jammer voor hem maar je moet gewoon aan jezelf denken.

Ja , dat is natuurlijk wel zo !

Sorry hoor, maar als je het toch met ons eens bent…wat is dan ingodsnaam het probleem?

Ik ben het met jullie eens, maar ik vind het gwn lullig voor hem …

Ik ben het met jullie eens, maar ik vind het gwn lullig voor hem …

Misschien wil ze gewoon een bevestiging op haar gedachtes?
Of tips hoe ze het het beste aan kan pakken?

En? Er zijn zoveel dingen lullig. Het is ook lullig voor hem om wel met hem samen te blijven terwijl je dat niet wil.

Dubbel.

Het is nog veel lulliger voor hem als je bij hem blijft. Dat vind ik wel zo’n slap excuus. Maak het gewoon uit en zeg dat je hem niet meer leuk vindt. Dan kan hij ook weer gewoon verder.