alsjeblieft help!

ik vind mezelf te dik en eet dus haast niks meer en probeer ook mijn vinger in mijn keel te stoppen maar het lukt niet ik geef niet over. gelukkig kan ik het allemaal tegen mijn beste vriendin vertellen alleen ze woont ver weg dus ik spreek haar alleen over Skype, ze zegt dat ik niet dik ben en dat ik hiermee moet stoppen ik wil haar wel geloven maar het is zo moeilijk. hebben jullie misschien tips dat ik mezelf niet dik meer vind, ik wil zo graag weer normaal eten voor mijn vriendin maar het is zo moeilijk. plzz help me.

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/overwin-die-eetstoornis-164231.0.html

Ouders / dokter / psychiater

Probeer er met iemand over te praten die er echt verstand van heb en die je echt verder kan helpen.
Ga voor de spiegel staan en bekijk jezelf ga jezelf wegen en kijken of je op het gemiddelde zit eronder of erboven zit.
Als je eronder of erboven zit dan hoef je sws niet te zeggen dat je dik bent.
Als je boven het gemiddelde zit (meer dan 3 kilo) dan kun je er misschien op gaan letten wat je eet en misschien gaan sporten.
Niet streng gaan lijnen (!) Want daar kunnen hele nare gevolgen aan vastzitten en ik denk dat je weet waar ik et over heb :wink:

En mocht dat niet helpen, dan zijn er nog altijd ‘‘Pro ana’’ sites. Alhoewel ik je dat ten strengste af raad!

Wtf? Dit hoor je echt niet te vermelden.

Volgensmij vraagt ze toch hoe ze weer normaal kan eten, niet hoe ze kan afvallen? En waarom noem je het überhaupt…

praat er gewoon met iemand over, vaak denk je dat je dik bent, maar ben je het helemaal niet. :upside_down_face: . dus maak je geen zorgen, en geloof je vriendin

WTF, zo breng je haar juist op ideeën.

Maar inderdaad, zoek hulp.

Stop hiermee, en bezoek vooral geen pro ana site’s! :rage: Als je wat wil afvallen eet dan gezond, zoek een lijst met gezonde voeding op internet of maak een voedingsschema en ga daarnaast nog sporten. Kan je dit niet alleen, vraag dan hulp aan je ouders of de huisarts

Dit, dus lees dat maar niet, zoek hulp bij je ouders of dokter!

Hallo,
Ten eerste moet je stoppen jezelf dik te vinden!
Hierdoor krijg je alleen maar een negatief zelfbeeld, en ga je ook echt geloven dat je dik bent.
Ten tweede, je moet al helemaal geen vinger in je keel steken. Als je wilt afvallen, moet je het wel op een goede manier doen, elke dag 3 maaltijden dus ontbijt, lunch, en dinner, en 2 a 3 tussendoortjes in de ochtend en einde middag. Doe het opdelfde tijden elke dag zodat je een vast ritme krijgt. En doe van alles een beetje minder, en meer fruit en groente. Vaak heeft dit al veel effect. Bijvoorbeeld 2 boterhammen sochtends met kaas, en stroop een appel voor als tussendoortje om een uur of 10, en 2 a 3 boterhammen als lunch. Kies magere producten voor op je brood, tips, appelstroop, vruchtenhagel, kipfilet enz. Kijk gewoon op een paar sites voor leuke, en gezonde tips!En zoek iemand die niet al te ver weg is om mee te praten! Veel succes! Liefs.
:wink:

Het klinkt alsof dit meisje een eet stoornis heeft en ook al heeft ze dit niet, dit is makkelijker gezegd dan gedaan.

de meeste van jullie zeggen dat ik hulp moet zoeken bij mijn ouders of bij de dokter maar dat wil ik niet dat durf ik niet mijn ouders zouden vast heel erg teleurgesteld in me zijn ik wil dit oplossen zonder hun hulp.

Jouw ouders zullen echt niet teleurgesteld zijn! Beloofd!

Dat is slecht voor je bloeddruk :wink:

hahahahaha

Mee eens, dit slaat echt alles, bah

Als dit een eet stoornis is kom je er (waarschijnlijk) niet uit zonder hulp! en als je het echt niet aan hun wil vertellen kan je altijd nog naar je dokter gaan, hij/zij heeft geheimhoudingsplicht.