Alsjeblieft help me ik weet echt niet meer wat ik moet doen

Oke dus. Ik ben nog niet zo heel oud, maar dat maakt niet uit. Ik zoek gewoon advies. Dus ik zal het uitleggen. Het is een tijd geleden dat het uit is gegaan met mijn ex, eerst hadden we dikke ruzie maar nu hebben we Het bijgelegd en zijn we goede vrienden. Maar eigenlijk heb ik hem al die tijd nog ontzettend leuk gevonden. Ik weet niet hoe dit kan, ik ben nog nooit zo smoorverliefd geweest. Maar dus, ik heb het nooit aan iemand verteld. Bang voor reactie’s dat ze me voor gek verklaarden ofzo. Ik heb geprobeerd om hem te vergeten om met iemand anders te nemen. Maar dat is nu dus uit omdat ik nogsteeds verliefd ben op mijn ex. Maar mijn ex heeft ook iemand anders. Vanmiddag hebben mijn ex en ik weer gepraat en hij en ik zijn zo gek als een deur. Dus we hadden een soort sarcastisch gesprek van , stiekem mis je me he. En dan in sarcastische toon, tuurlijk joh. Jeweetwel. Maar iets in mij had gehoopt dat hij zei; ik meen het eigenlijk wel. But that was just a dream. Maar ik voel echt idioot veel voor hem maar ik weet niet hoe ik verder moet. En ja ik ben pas 13 en ik heb nog een heel leven voor me. Dus please help me…

Dus even samengevat wil je je ex terug, maar die heeft een vriendin? Tjaa normaal zou ik zeggen ‘‘niet doen, t is niet voor niks je ex en hij heeft een vriendin’’, maar aangezien t bij jullie allemaal niet zo serieus is, zou ik gewoon wat meer met hem gaan optrekken. Probeer geen dingen te doen die hij niet wil (omdat ie bijv een vriendin heeft, of omdat jij zn ex bent). Als jullie wat meer met elkaar op trekken enzo, en er gebeurd maar niks, kun je het hem wel vertellen…

Oke zorg eerst maar dat je weer meer met hem omgaat.

Verdomd nog an toe, je lijkt echt sprekend op mijn nichtje. Je naam begint toch niet heel toevallig met een A?

Haha nee met een D x

Hij heeft een vriendin dus geen contact meer.

Even serieus. Je bent pas 13. Tuurlijk ben je nog nooit eerder zo verliefd geweest.

Klinkt hard, but it is true.