als ze haar eerste bh krijgt

Ik was samen met mn moeder naar honkemoller geweest en toen ging ik beha’s passen toen was ik 11/12 ofso…

wie weet het hoe dat moet

Mijn moeder kwam ermee, ik wou het niet want het was op de basisschool en niemand had nog. Ik vond het niet leuk:'3

Kreeg er eentje van mn nicht die ze niet meer paste…

Ik kreeg 1 van m’n stiefzus, het kriebelde :p. Daarna kreeg ik echte voor mezelf, te groot maarja, hempje kon ook niet meer.

niemand help me even :anguished:?

Ga naar ‘‘mijn profiel’’ en dan edit account daar staat het tussen.

Mn moeder drong (voorzichtig) aan, toen had ik een BH :grinning: … nou woehoee ik was 10/11 ofzo

ga naar je profiel en klik op edit profiel
OT: ik weet er niks meer van XD

gevonden dankje

Ik was 11, ik wilde eerst niet…
Maar ik zag allemaal leuke hangen en toen wilde ik ze allemaal :stuck_out_tongue:
Ik droeg um gewoon ook met gym hoor, die andere meiden hadden nog niks en ik had al cup B, ik schaamde me er neit voor hoor.

Ik voelde me niet super speciaal maar achteraf vind ik t wel grappig :stuck_out_tongue:

Ik ging naar de Hunkemöller, maar komt op hetzelfde neer (:

ik wel schaamde me rot :smiling_face_with_three_hearts:

dankje iedreen

mmmz… nja die “kinderbh’s”, van die soort topjes met sluiting…nja… dat was niet echt spannend maar toch ook wel. M’n eerste ‘echte’ bh, met beugel en voorvorming, was wel gek en spannend en het voelde net of ik geen lucht kreeg :stuck_out_tongue:

Ik wilde eerst helemaal niet en toen ging ik naar de middelbare en toen moest ik toch wel bh hebben. Dus ik samen met me ma de lingerie(hebben hier geen andere) in, schaamde me dood, en met bh terugkomen. Sindsdien schaam ik me ook niet meer. gelukkig

Mssn is dit een btje vreemd, maar ik was heel blij met mn eerste BH, ik was 15. Das idd best wel oud, maar t zit in de familie(&laat &klein borsten >< mooie combi)… Want die topjes konde ECHT niet meer, mjah ik kan dr verder ook niet veel aan doen

Ik weet nog wel dat ik het niet aan me moeder durfde te vragen, maar toen ze er uiteindelijk zelf mee kwam was ik wel heel blij :slightly_smiling_face: Ik voelde me ook heel vrouwelijk enzo.

Ik had het eigelijk nog helemaal niet nodig, maar iedereen liep ermee! En ik wou heel graag uitproberen hoe het nou eigelijk zat…
Dus ik ging naar de H&M en kocht er een (ietjes te grootte) Ik heb hem 1x aan gehad vond het echt KUT zitten :stuck_out_tongue:. Heb toen nog een halfjaartje gewacht, en paste hem toen ook perfect!