als ze haar eerste bh krijgt

Beetje rare vraag :flushed:, maar ik denk dat dit een belangrijk moment is in het leven van een jonge vrouw . Hoe voelden jullie zich toen jullie voor het eerst een beha mochten dragen . Vroeg je er zelf om of was het mama die de tijd rijp vond en hoe oud was je toen .

ik weet het nog wel
na de zomervakantie had opeens me hele klas een BH aan, en ik wou er daarom natuurlijk ook een. en hoe ik me toen voelde weet ik eigenlijk niet meer.

Ik ging naar de HEMA, kocht een BH en ging naar huis. Toen had ik een BH.

Mijn moeder zaagde altijd , en jah , ik wou niet , maar ja , dan heb ik dat dan gedaan :stuck_out_tongue:
Niet beschaamd zijn !!

x

whahaha, ik ook, precies hetzelfde. een heel leuk HEMA bh’tje zonder beugel.

blauw met groene stippen en een strikje :stuck_out_tongue:.

Was mn moeder helemaal blij omdat ik volwassen werd xD.

ik was 12 trouwens

en ik weet ook niet waar het op slaat om zoveel witregels te gebruiken.

maar whatever.

xx.

succes.

Ik vond het niet echt een bijzonder moment, weet het ook niet meer

Ik was zo wat de eerste in m’n klas die een Bh droeg.
Ik schaamde me niet ofzo,de rest vond het wel “cool” zegmaar.
M’n mama had mij er gewoon 1tje gegeven.

the same here. :stuck_out_tongue:.

Ik zou het niet meer weten eiglk. Maar mijn eerste ‘echte’ bh (zo voorgevormd) vond ik niet echt speciaal. Ik was blij, maar verder niets

Als echte bh’s altijd voorgevormd zijn, kreeg ik mn eerste bh op mn 18e…

Mijn eerste bh was ooit voor een feestje, toen ik 12 was. Ik had een ‘disco’ en wilde een truitje aan maar mijn ondergoedhemdjes eronder waren niet mooi. Toen stelde mijn moeder voor om naar de hunkemoller te gaan om mijn eerste bh te kopen. Ik was keitrots! Voelde inderdaad als een stap naar volwassenheid, net zoals mijn eerste keer ongesteld enzo.

ik was galajurken aan het passen met mijn moeder (weet ook niet meer waarom) en toen moest ik ook maar een bh hebben. was 13 ofzo.

Ja dat had ik dus ook, ik vond er echt niks bijzonders aan.

Ik was toen bijna 12 en ik kreeg der gewoon 1.
Ik deed alsof ik t heel normaal vond maar vond het eigenlijk best spannend. Ben wel een beetje trots, maar schaam me ook een beetje… Ik durf m met gym niet zo aan te doen dan doe ik er gewoon nog een hemd overheen

hahhaha, lekker droog:D
maar zo was het wel,

gewoon, hunkemöller in, bh passen, bh kopen, klaar :slightly_smiling_face:

je was toen bijna 12? wuahaha, maar bij je profiel staat Leeftijd: 8 :stuck_out_tongue:

pippi langkous heeft ook pilletjes, dat je voor altijd een kind blijft :slightly_smiling_face:

o zal even veranderen

weet iemand hoe dat kan veranderen mijn leeftijd :crazy_face:

mama kwamermee aan…
ik vond het op het begin wel spannend… leek of je opeens zoveel had!