Er is een jongen die ik best wel leuk vind, laat ik hem even A. noemen.
A is 17, ik 15. Hoeft opzich geen probleem te zijn. Laatst hadden we het daarover met zijn tweetjes, en A zei dat hij een meisje van 15 opzich best leuk kon vinden enzo, maar dat het dan waarschijnlijk niet heel serieus zou kunnen worden.
Maar hij geeft mij wel echt het idee dat hij me leuk vindt. We whatsappen soms tot 2 uur 's nachts. En ook als we in real life iets afspreken blijven we vaak buiten staan praten tot een uur of 2. Verder slaat hij gewoon z’n arm om me heen, geeft 'ie knuffels en meer van die dingen waardoor hij sowieso laat merken dat hij me speciaal vind… Allemaal dingen die ik als tekens opvat dat hij me leuk vindt.
Maar vooral door die opmerking over leeftijd denk ik dat hij me meer als een gewone vriendin ziet, wat denken jullie?
Ik snap niet zo goed waarom 2 mensen van 15 & 17 niet serieus zouden kunnen worden… dat kan toch prima? Als ik dit zo lees denk ik ook dat die je wel leuk vind hoor, en anders zou die je alleen valse hoop geven, dus dat zou nergens op slaan…
Misschien is die bang voor reacties van andere mensen (zucht…)
xxxx
Waarom heb je vanaf toen eigenlijk niet echt afstand genomen? Dat kon evenzeer betekend hebben dat hij je niet wil als liefje. Zolang hij niets serieus ‘neemt’, ben jij voor hem gewoon een vriendin lijkt me. Die jongen wil misschien gewoon een flirt?
je hebt 15 jarige vrouwen en je hebt 15 jarige meisjes. ik weet niet tot welke categorie jij behoort maar als je zelf ook een serieuze relatie wilt zou ik geen probleem zien. misschien wilt hij zelf ook eerst even kijken wat jij wilt en wat zijn vrienden ervan vinden (natuurlijk ook heel belangrijk voor hem wss). dus ga gewoon nog even zo door en misschien zet hij wel een stap. zo niet; gewoon op de man af vragen, hoe eng dat ook is
Weetje, nu kan het misschien veel leeftijdsverschil kijken. Maar als je op langer termijn kijkt , vindt niemand het meer raar!
Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat ik het hem gewoon vraag, dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben.