Ik weet dat het niet echt bij “Lifestyle” past maar ik had geen idee waar ik het anders kon plaatsen.
Hebben jullie het al meegemaakt: vrienden die je keihard laten vallen ?
Ik had altijd 2 goede vriendinnen waarmee ik al in de lagere school in klas zat. Ze hadden zich op dezelfde middelbare school ingeschreven als ik, omdat we toen nog “een hecht groepje” waren. Een paar jaar later, nu dus, hebben ze me doodleuk laten vallen en eventjes een “vervanger” in de plaats gekozen. Ik had het er al een tijd moeilijk mee en het doet nog steeds pijn als je daarop staat te kijken en ze je het gevoel geven dat je overbodig en ongewenst bent. Zij hebben hun vriendengroep en ik heb ook andere vriendinnen waar zij niet mee bevriend zijn. En toch blijft het lastig.
In het begin van de vakantie had één van die ex-beste vriendinnen gezegd via sms dat ze dan nog iets ging laten weten om eens af te spreken . Ik was daar verwonderd over en ergens was ik blij, ( nu ben ik razend op mezelf dat ik toen blij en hoopvol was ).
Wel, maandag begint de school…denk je dat ze één iets heeft laten weten of überhaupt heeft geantwoord op een sms van mij ? Dat is niet het ergste, het ergste is dat ik nu allemaal foto’s op instagram heb gezien van dat groepje en enkele vriendinnen van MIJ die ze mee hadden gevraagd om eens lekker te gaan shoppen en nog een heleboel van die meiden-dingen te doen.
ik voel me zo vreselijk gedumpt en mijn moed om school te beginnen is precies al helemaal weer weg. Ik ben ook razend…
Waarschijnlijk klinkt dit verhaal echt belachelijk…:s
Maar is er iemand van jullie die dit gevoel begrijpt ? Wat kan ik doen ? Ik wil hun helemaal niet de indruk geven dat ik gekwetst ben ofzo, al ben ik dat wel.