Als verrassing naar hem toe of niet?

Heeey!

Oke, ik zal eventjes mijn verhaal uitleggen…
Een jaar geleden ongeveer heb ik een hele leuke jongen leren kennen via Tinder. We appen al die tijd al en skypte ook veel. Toen heb ik nadat we elkaar 2 weken kende met hem afgesproken en die dag was echt perfect. Maar toen kwam zijn ex terug en ging hij twijfelen en uiteindelijk is zei weer weg gegaan. Maar wij hebben allebei een zwak voor elkaar en vinden elkaar ook wel weer leuk alleen komt het er nooit van om af te spreken omdat hij in de randstad woont en ik in brabant… En we appen en zeggen dat we vrienden blijven maar weten dat er allebei meer achter zit. Nu zit ik er aan te denken om zijn vader te bellen via de huistelefoon en te vragen of ze zaterdag iets te doen hebben, en als dat niet zo is dan wil ik zaterdag misschien lang gaan als verrassing omdat we elkaar al een jaar niet meer gezien hebben maar ik twijfel dus een beetje of het niet dom is om ineens voor zijn deur te staan… Wat vinden jullie??

xxxxxxx

Persoonlijk vind ik dat je het niet moet doen. Ik kan uit je bericht niet echt opvangen of hij er ook voor wilt gaan. Want als hij je echt leuk vindt en het allemaal zo perfect is, dan had hij ook de moeite genomen of je wel op te zoeken. Ik zou gewoon hem persoonlijk vragen of hij zaterdag tijd heeft. Want misschien wilt hij er niet voor gaan ivm zijn ex of iets anders.

In een romantische komedie werken zo’n dingen, maar als ik lees dat jullie elkaar al een jaar niet meer gezien hebben, dan denk ik dat het niet zo slim is om hem te verrassen. Vraag gewoon of hij tijd heeft zaterdag.

Straks sta jij voor zn deur, doet ie open en loopt zn ex bij m binnen, schaars gekleed.

Sorry mijn wilde fantasie :}

Nee ik zou het niet doen, gewoon klem erop zetten dat ie moet afspreken en anders zou ik het toch of laten verwateren(afstand nemen) of gewoon op whatsapp enzo houden.