Als thuis het hele gezin je aanwijst al zondebok

Heb je wel eens gehad dat je broers zussen en ouders jou als zondebok aanwijzen en zwaar mishandelen?Ook met haat. Ik heb nu ruzie met me ouders. alles wordt tegen me gebruikt ik wordt compleet vernederd. Ze wouden dat ze me nooit gehad hadden zeiden ze

alles wordt ook tegen mij gebruikt. Al mijn zwaktes alle dingen waardoor ik me vernederd voel. Me broer heeft me ook gister geslagen ze behandelen elkaar allemaal met liefde maar mij met haat. Ik krijg geen avondeten, ik word alleen bespuugd, ze zeiden het is beter als je dood bent

omg. ik weet ook niet wat je moet doen, volgens mij moet je proffecionele hulpt zoeken!

sterkte :sob::muscle:

ja precies, zoek professionele hulp, want wij kunnen je ook niet echt helpen. sterkte ermee!

Ik zou naar je mentor/vertrouwenspersoon op school gaan als ik jou was. Want niemand zal zeggen dat dit normaal is.

Dit is echt niet normaal, het is gewoon kindermishandeling. Zoek profesionele hulp, of ga eerst naar je mentor die je misschien kan verwijzen.

jij zit toch ook op ellegirl? want daar is precies zo’n topic geopend

Ik weeet precies wat je bedoelt, ik heb thuis ook altijd ALLES gedaan.

life’s a bitch.

Ik zit al een half jaartje niet meer op ellegirl…

zoek professionele hulp, misschien uit huis plaatsing? wat dit is echt ABNORMAAL =S ik vind het echt heel ziek van je ouders, broers en zussen

ik mag niet uit huis

hee!
als eerste heel veel sterkte, maar wij kunnen hier
niks voor je doen. je kunt inderdaad het beste naar
een vertrouwenspersoon op school of je mentor gaan.
liefs

je bent 18. Je kunt zo uit huis gaan. Je ouders kunnen daar niet over beslissen.

mag je ook niet meer naar scgool?

Mag al vanaf je zestiende, als je zelfstandig wilt wonen. :sob::muscle:
En sowieso mag het wél want je kan gewoon naar de politie gaan, dan halen zij je daar weg :slightly_smiling_face:

Zo simpel gaat het niet schat. Mijn ouders verbieden me uit huis te gaan anders wordt ik een soort van afgestoten. Het ligt aan mijn cultuur dus ik kan niet hup 1 2 3 uit huis.
Ik kan koste wat het kost niet uit huis, word er ook moe van als mensen me dat als optie opgeven. en NEE, het is GEEN teken dat me ouders van me houden dat ze me niet uit huis willen plaatsen.

:kissing:

Nou wil ik niet lullig doen, maar je wordt nu toch ook al een soort van afgestoten… Kan je dus beter uit huis.

Bel de kindertelefoon?

Ik krijg ook overal de schuld van, van mijn vader dan. die schuift altijd de schuld op mij! slaat nergens op, maar oke ik negeer het gewoon, ookal word ik er soms verdrietig van,
maar oke, dat van jou is wel erger, ik zou de kindertelefoon bellen.

En als je nou een keer stiekem de politie bélt?

Die doen niks, die luisteren alleen naar je verhaal.