Ik heb erg last van borderline… angst aanvallen , laag zelfbeeld, en gewoon een heel negatief persoon over het algemeen.
sinds mijn 13de heb ik al meer dan 10 verschillende psychologen gehad,meerdere psychiaters,dagbehandeling,opnamens…
ik ben nu 21, en ben in november weer met therapie gestopt echt helemaal niks lijkt mij te helpen.
ik word er doodmoe van en soms denk ik echt dat het beter is om gewoon niet meer te leven,
dat het nooit meer goed komt.
zelfs de psychologen weten het niet meer,ik heb nauwelijks sociaal contact ik heb 1 vriend en die word helemaal gek van mijn gedrag het is een erg instabiele relatie waar niet alleen hij gek van word maar ik ook.
mij is verteld door psychologen “jij wilt niet veranderen anders was je allang al beter geweest” en ik word daar zo kwaad om.
hun zien nu voor mij de enige oplossing om weer terug naar een school/opleiding te gaan…maar ik kan ieder moment instorten als iemand iets zegt wat mij kwetst of wat dan ook dan ga ik huilen word ik aggressief of word mijn angst voor alles om me heen zo erg dat ik ga hyperventileren, en aangezien ik heel stil bent word je er dan erg snel buiten gegooit,dit is me zelfs overkomen op dagbehandelingen door andere patienten.
ik voel gewoon aan mezelf dat ik dat nog niet kan en mij daarin niet wil forceren
ik heb het al is gedaan mijzelf in een drukke baan geforceerd en het was vreselijk al mijn collegas stonden mij uit te lachen raar aan te kijken…ik wil me niet nog rotter over mijzelf voelen dan dat ik al doe.
maar als zelfs na 8 jaar zoveel therapie en zelfs instellingen niet helpen wat is er dan nog meer voor mij?
Ik weet niet meer waar ik naar toe moet ik wil eigenlijk ook niet meer 100 euro therapie per week neerleggen aangzien ik echt geen vertrouwen meer heb in psychologen.