Als minderjarige een mobielabbonement

Hoooi ik heb even een vraagje,
Ik ben 15 jaar en wil een bb torch gaan kopen met abbonement
Ik wil m op me eigen rekening maar veel mensen vertellen me dat dat niet kan op een rekening van een minderjarige. Ik ga wel gewoon met me moeder naar de winkel maar het gaat niet zo goed met hun inkomen enzo dus ik wil niet dat me moeder straks voorschut staat als ze zeggen dat ie op hun rekening moet.
Weet iemand hoe dat zit of dat kan ofniet?
Ik heb als provider Vodafone btw, weet niet of dat scheelt
Alvast bedankt! xoxo

Het kan niet. Nergens. Geen uitzonderingen! heb ook geprobeerd.

up. Zou het niet weten. :blush:

Nee, dat kan niet. Als jij een mobiel abonnement wil moet het sowieso op naam van je ouders.

Dit wilde ik net zeggen :stuck_out_tongue:

Oh bij Ben kan het wel met je eigen rekeningnummer en de naam van je ouders. Heb ik ook.

Nee, dat kan niet.

Volgens mij mag dat gewoon niet; de rekenig moet staan op de naam van degene van wie het abonnement is. Anngezien je minderjarig bent en je moeder het voor je moet gaan aanvragen, zal de rekening ook op je moeders naam moeten staan.

Dat is rot, maar volgens mij kan je er verder niks aan doen. Misschien kan je het geld gewoon maandelijks naar haar rekening overmaken ofzo?

Volgens mij kun je geen abonnement afsluiten als je minderjarig bent. Dus nog even wachten dan maar.

Kan pas op je eigen rekening als je achttien bent.

Ja maar ik kom er mar niet uit want ik ken wel iemand van 14 die het op haar eigen rekening heeft maar ze heeft wel Hi als provider
Iemand een oplossing wat ik zou kunnen doen om toch die bb te kopen met abbo?

^Ik denk dat dat een fabeltje is, of het is alsnog het rekeningnummer van haar ouders. Vraag haar er eens naar zou ik zeggen.

Er is geen oplossing, behalve een andere 18plusser te vragen dat abonnement voor jou op z’n rekening te zetten en te zorgen dat jij via automatische incasso maandelijks een bedrag overmaakt.

Geen BlackBerry kopen en een andere mobiel met prepaid.

Zou het in de Computer van Vodafone kunnen staat dat mijn ouders vaak op rood staan en dat ze de abbo ook niet op hun rekening willen zetten?

Als ze maar genoeg geld op de rekening hebben als het geld eraf moet worden gehaald. Dan is er niks aan de hand en er staan zovaak mensen weleens rood, dat is echt niet raar of bijzonder.

Ja maar ze hebben heel veel schulden ze staan in de bkr ofzoiets, de zwarte lijst

‘‘De telecombedrijven KPN, Telfort, T-Mobile en Vodafone zijn per 1 januari 2011 gestopt met het registreren bij BKR. Dit betekent dat alle bestaande registraties en eventuele coderingen, die door deze telecombedrijven bij BKR zijn geregistreerd, per 1 januari 2011 uit het Centraal Krediet Informatiesysteem (CKI) zijn verwijderd.’’
http://www.bkr.nl/MeestGesteldeVragen.aspx?pid=77

Je zou het dus kunnen proberen.

Dan wordt het drie jaar wachten.