Als meisje met een jongere jongen, kan dit?

Hallo meiden,

Ik zou graag jullie mening en advies willen… Ik ben een meisje van 16 en date al een tijdje met een jongen van 15, mijn vriendinnen vinden het een beetje apart… ik vroeg me af wat jullie vinden, kan dit of niet? Hij zit ook nog is bij me in de klas met sommige lessen, zijn er meiden die ervaring hebben met relaties die samen bij elkaar in de klas zitten of als je ook een jongere jongen date? help me :cold_sweat:

Natuurlijk kan dat wel :slightly_smiling_face:

Ik snap werkelijk niet dat dit uberhaubt een ding is. Waarom zou een meisje altijd jonger moeten zijn? Uiteraard is een jongen van 13 een beetje overdreven als je zelf 16 bent, maar hij is 1 jaar jonger.

Natuurlijk kan dat, zou niet weten waarom zoiets niet zou kunnen.

ik ben 20 en mijn vriend is 19 =)
We zijn al langer dan een jaar samen, en het gaat gewoon goed.

Als je elkaar leuk vind is er geen probleem, en het is maar een jaartje =)

Vind dat gewoon kunnen, toen ik 17 was heb ik ook een fling gehad met een jongen va 16.

Ik vind het prima kunnen, zoveel maakt een jaartje nou ook weer niet uit, vooral niet als jullie ook nog in dezelfde klas zitten.

Ik dacht nu komt het hoor… Maar dit kan toch gewoon!

Meestal zijn jongens mentaal iets jonger dan meisjes, daarom kiezen de meeste meisjes voor een oudere jongen. Maar als de jongen ‘volwassen’ is en je niks van het leeftijds verschil merkt (1jaar jonger is weing) dan is er niks aan de hand?

Ik wil nog even op dit berichtje van je reageren. Het kan op een gegeven moment gaan botsen, maar dat kan ook gebeuren als hij ouder dan jou was geweest. Je hebt geen garantie op geen botsingen met een oudere jongen, dus naar mijn mening hoeft dat geen afweging te zijn om er mee te stoppen. :slightly_smiling_face:
Ik zou het gewoon proberen!

Dit kan toch makkelijk kijken naar mensen die zijn getrouwd vaak is het zo dat de vrouw ouder is dan de jongen. Ik vind het normaal

Ja hoor, niks mis mee

Hoezo zou je gaan botsen? Hij is maar 1 jaar jonger en zit ook nog eens in hetzelfde leerjaar als jou. Dan maakt dat getalletje toch niets uit? Het is niet dat hij 9 is ofzo, dat zou raar zijn. Maar 15 en 16 maakt echt niets uit.

Natuurlijk kan dat! Als hij 11 was… Dan was het een ander verhaal.

Kan zeker weten! Heb 2 jaar met een jongen gehad die een jaar jonger is, dus niet twijfelen als je er iets voor voel :slightly_smiling_face:

Als het op een gegeven moment gaat botsen, hoeft dat niet eens aan leeftijd te liggen.

Ik vind 1 jaar verschil niks.

^ Ik zou het nooit doen. Heb op de middelbare een stelletje in mijn klas gehad en het was toch wel raar toen dat uitging (ook met ruzie en wat roddels).