als jongens...

ik heb nu ff een ander vraagje… Zijn er ook mensen hier die als ze iemand nieuws ontmoeten overspoeld worden met complimentjes (verleden/heden)??

hoe ga je daarmee om? doe je precies hetzelfde bij de ander of denk je: ‘nou moet je niet zo overdrijven’ ?

huh?

Lol nee, dat heb ik niet nee.

Sorry ik snap het niet echt…

Nee, ik word niet overspoeld met complimenten.

Gewoon ‘dankje’ zeggen, I guess?

huh?
snap je t niet?
ik bedoel dus als je overspoeld wordt met complimentjes, geef je die ander dan net zoveel complimentjes of vind je t juist vervelend als ie dat doet?

whuttttttt xd

eh hangt ervan af zeker? weet ik veel.

Als iemand een complimentje geeft zeg ik bedankt.
Maar ik ga niet een complimentje geven omdat hij een complimentje geeft, want dan word het zo cheesy en niet gemeend.

ik denk dat ik me uiteindelijk heel erg ga irriteren, en hem ook niet meer sirieus ga nemen :’)

Ik word niet overspoeld met complimenten.

Complimentjes zijn niet voor elke dag.

Als ik een keer in de zoveel tijd een complimentje krijg van iemand dan blijft het bijzonder.

Insignificant en FLYINGCOLORS,
jullie antwoorden heb ik echt wat aan, t zet me echt tot nadenken nu
thankss!

@Evaz

Your welcome!
Maar het lijkt me toch wel vanzelfsprekend dat je niet perse iets terug hoeft te zeggen behalve bedankt? Je bent toch niet verplicht om iets leuks te zeggen over iemand anders als diegene dat over jou doet.

Insignificant, ja dat is waar, anders komt t vast heel ‘nep’ over :wink:

Ja, ik zit nu ook te smsen met een jongen die ik ken van school waar ik nu net een maandje contact mee heb. Vaak krijg ik smsjes als hij me ziet ofzo van je bent echt mooi popje ditdat blabla. Gewoon niet op in gaan, als die echt voor me wil gaan dan zijn het niet woorden (smsjes) maar daden.

Headlines, true!