als jij mocht kiezen wat jij allemaal op een cd zou zetten

Als jij nou eens mocht kiezen wat er allemaal op een cd/dvd mocht staan aan muziek/films!!!
wat zou jij er dan allemaal op zetten dus eigenlijks jou favo muziek/clips???
wat zou jou lijstje dan zijn :grinning:

laat me weten lijkt me wel leuk

Aangezien er al 100 topics zijn over favoriete films, favoriete muziek, muziek die je op je ipod moet hebben enzovoort (wat allemaal op hetzelfde neer komt), is dit topic dubbel en daarmee overbodig. Ik stel een slotje erop voor.

doe ff flauw !!!
bij iedereen is het tog weer anders??

De antwoorden ja, maar de topics zijn nog wel steeds het zelfde.

^ja maar dat kun je dan toch bespreken in die andere topics. ik ben het wel eens met chanelchique

nouja wat jij wilt !!! dan blokeer je hem maar !!!

wat zijn we weer lekker vriendelijk

ja ik bedoel wat maakt het nou uit je hoeft niet te reageren als je niet wilt hoor ik bedoel iedereen heeft andere iedeen op muziek en alles maakt tog niet uit als er dan nog 1tje is geopend een nieuwe??

Daar zijn die andere topics ook voor. Daar zet ook iedereen zijn eigen muziek in, en dat is dus ook anders. Het is onnodig om daar een zoveelste topic over aan te maken. En je hoeft ook niet zo overdreven onvriendelijk te doen. Ik geef alleen aan dat er al meerdere topics met dit onderwerp over zijn. Daar kun jij ook je zegje in kwijt en die kun je gewoon uppen.

ik bedoelde het helemaal niet onvriendelijk ik had gewoon zo iets van nou doe gelijk even zo weetje ik had gewoon zo iets van ik wilde niet zoeken en deze kwam dan gewoon boven aan te staan!!!
ik bedoelde het helemaal niet zo maar was een beetje flauw dat je gewoon zo moest reageren!!

maar goed maakt niet uit ik gooi deze wel weg oke:D

Ik ben met ook met chanelchique eens hoor, je had het gewoon in de andere topics kunnen plaatsen (niet dat ik het een drama vind dat je dit topic hebt aangemaakt hoor!).

jawel maar ik bedoel kijk net wat ik zeg ik had gewoon geen zin in zoeken en die zijn dan misschien ook allemaal oud ik ben namelijk gewoon opzoek naar nieuwe snapje :grinning: daar ging het me gewoon om meer niet :grinning: sorry hoor ik heb het ook allemaal niet zo bedoelt ik wat ook bezig met een spelletje en moest snel snel en miss zonder door te hebben heb ik zo kort af gereageerd en misschien is dat verkeerd op gevat snap ik ook wel maar ik weet ook niet hoe ik deze moet verwijderen maar goed laat deze maar gwoon gaan dan thnx anyway:D

Hier (:

Klik.

thx xx

• Slipped away - Avril Lavigne
  • Tomorrow - Avril lavigne
  • My immortal - Evanecsence (?)
  • Lost - Anouk
  • Innocence - Avril Lavigne
  • Never told you- Colbie Caillat

Hier zijn inderdaad al topics over, daar kun je gewoon in kijken en die kun je evt uppen.