Wat zou je dan vragen? Ik ben over 2 weken jarig en weet het echt niet! natuurlijk is geld altijd handig, maar ik vind cadeautjes vaak toch leuker. Hopelijk kan ik zo wat inspiratie op doen!
ik heb precies hetzelfde probleem ben ook over 2 weken jarig maar ik heb niks wat ik echt wil hebben…
ben dus benieuwd waar me ouders mee gaan komen de rest heb ik maar gewoon om geld gevraagt
ooh is er een algemeen cadeau topic? even zoeken!
hmm, dat topic heb ik ook niet veel aan, vind het echt moeilijk dit jaar! Nog meer tips? (ik word trouwens 21)
Woon je thuis of op je zelf? Anders kun je leuke dingetjes vragen om je huisje mee te versieren. Of iets anders.
Thuis, maar wel in een apart hokje zegmaar van iets meer dan 35m², ik kwam zelf ook al niet verder dan uitzet spullen, maar vrienden vragen ook allemaal wat ik graag wil, dus moeilijk, moeilijk!
Heb je hobby’s?
Shoppen, haha!
Als je iemand kent die weet wat jou smaak is kan je misschien vragen voor nieuwe schoenen, kleren, make-up…
Haha succes
Wacht anders nog even voor je je cadeau vraagt, want het zou wel zonde zijn als je nu iets krijgt wat je niet echt wil en je binnen een paar weken iets weet.