Als je wat met ze hebt..

vinden ze je lekker/knap en alles. En als het dan over is vinden ze je lelijk en een plork en alles…

hahaha klopt. Dat is echt zo kinderachtig. Als het uit is is het meteen, lelijk kutwijf blabla.

Maarja zo zijn sommige jongens die op een slechte manier met hun liefdesverdriet omgaan…

Ehm, dat ligt denk ik toch heel erg aan de jongen zelf en aan de manier waarop/waarom het uit gaat…

Ja dat ook

nou… hij had meteen al een ander en hij heeft me ook geblokkeerd en alles maar ik snap niet waarom ik heb helemaal niks misdaan. Dus ik was zo gister bij een vriendin en toen vroeg ik waarom die mij geblokkeerd had, en dat ik het dom vond toen zei die van tsja dat is het ook maar als ik je niet blokkeer praat ik ook niet tegen je.

Klopt… mijn ex en ik zijn ook nog altijd vrienden en zal zoiets ook nooit van me vinden of over me zeggen!
En als het ooit uit zal gaan met me huidige vriend dan weet ik ook echt wel zeker dat hij dat nooit zal zeggen! Daar is hij gewoon veel te volwassen voor!

Dat gebeurt volgens mij alleen met kinderachtige jongens waar je 2 weken iets mee had. Jongens die oprecht van je gehouden hebben, zullen dat nooit zeggen.

Ja in dit geval ligt het dan denk ik toch heel erg aan die jongen zelf. Mijn vriend zou (mocht het uit gaan) zoiets echt nooit zeggen, dat weet ik zeker.

Het is nogal kinderachtig als je ex ze doet

dat denk ik ook ja

ik zeg altijd: spuug nooit in de put waaruit je ooit gedronken hebt.

plork, hahahah
prachtig lichaam, ongelooflijke rotkop.
ik vind hem geniaal.

Pf die heeft het moeilijk met zichzelf zeg, wat een stakker. Hoe lang hadden jullie iets?

Zielig!