Als je vriendj twijfelt...

hejj,
Gisteren heeft mijn vriendj het met me uitgemaakt omdat hij even tijd nodig heeft. Hij zit tamelijk erg in de knoop met zichzelf door verschillende gebeurtenissen.
Toch zette hij in zijn berichtje dat hij me nog graag ziet en nog van me houdt maar gewoon tijd nodig heeft omdat hij alles tesamen niet aan kan.
Nu heeft hij alles dat te maken heeft over ons verwijderd van een netwerksite en kvoel er mij egt niet goed bij en hoop dat het nog in orde komt.
Ik heb hem gezegt dat ik hem tijd wil geven maar ga ondertussen wel kapot van de onzekerheid…
Het weekend daarvr heeft hij mij nog zo zitten verzekeren dat hij egt ng van mij hield want ik geloofde hem niet.

Weten jullie wat ik kan verwachten of wat ik moet doen?
Ik heb sinds dan geen contact meer met hem opgezocht…

Gewoon wachten en een keer met hem praten als hij zich weer “beter” voelt.

haai
dat heeft mijn vriendje al 3 keer gehad in onze relatie. (we hebben nu 13 maand)
ik weet precies hoe je je voelt
is echt heel erg vervelend.
je moet hem gewoon tijd geven om na te denken.
hopelijk komt het weer goed maar als het niet meer gaat dan gaat het niet meer…
bij mij kwam het elke keer gelukkig weer maar ik was er ook helemaal kapot van.
en als hij een beslissing heeft gemaakt moet je ook goed met hem praten,
zodat het uitgesproken is.
maar wat niet gaat, dat gaat niet
en dan moet je accepteren
succes ermee!

Ik zou het toch maar even met hemover hebben, en dan zeggen dat je wel samen wilt zijn, maar dat je daar zekerheid over wilt of hij dat wel met jou wilt.
Lastige situaties van buitenaf kunnen dit wel moeilijk maken, maar als je echt van hem houdt; niet opgeven.!
Als hij echt van jou houdt blijft hij wel bij je …
Sterkte meid!

dankj al voor de reacties

Ik snap dat niet, een break is toch het einde van een relatie. Ik vind een break onzin, ook om na te denken. Maargoed, het ging niet om mijn mening maar om hulp.

Als hij tijd nodig heeft zul je hem die tijd moeten geven. Als je nu hopeloos achter hem aan rent en hem de hele dag door belt word hij gek van je, en kan hij niet nadenken. En dat resulteert dan in een definitief einde. Laat hem contact met je zoeken en verder is het afwachten…
Sterkte!

Ik herken dit verhaal zooo goed!:open_mouth:
heb ik nog geen 2 weken geleden ook met mijn vriend gehad!
Hij maakte het ook uit omdat hij het niet meer wist…
Ik heb hem 4 dagen laten denken en toen ging ik zo kapot van onzekerheid dat ik hem gezegd heb dat ik toch wel graag wilde weten wat hij nou wou.
Toen heeft ie gezegd dat hij wel verder wilde maar nog wel een tijdje rustig aan wou doen en het gaat gelukkig wel weer beter:)