Als je seks hebt

Als je seks hebt met een jongen moet hij dan de bewegingen maken of moet je zelf ook mee bewegen, zo ja hoe dan ? :flushed:

Wat je zelf het fijnst vindt lijkt mij, dit verschilt per persoon!

Meestal beweeg je zelf wel wat mee, anders lig je daar zo levenloos :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar gebeurt vanzelf wel! Veel meiden denken te veel over zulke dingen na, maar geloof me, op het moment zelf gaan zulke dingen automatisch.

^ Als ik echt kapot ben maar wel zin heb ben ik behoorlijk levenloos. :grinning_face_with_smiling_eyes:

^ Hahaha oke true dan mag het, maar om nou elke keer als een zak aardappelen in je om te laten beuken is ook niet alles :grinning_face_with_smiling_eyes:

Rosie staph it :sunglasses:

Is maar goed dat mijn beker thee op tafel stond :sunglasses:

Meestal gast het vanzelf ja.
Je hoeft nou ook niet als een malle mee te gaan bewegen alsof je een marathon aan het lopen bent ofzo.

Dat gaat meestal inderdaad wel vanzelf. Je beweegt sowieso wel iets, al is het maar omdat je hem aanraakt en verder zijn er genoeg standjes waarin je mee moet bewegen.

Als je niet mee beweegt lig je stil haha
als je het wel doet moet je zorgen dat jullie niet tegen elkaar in bewegen want dan wordt het lastig :flushed:

Ligt eraan wat jullie zelf fijn vinden!

Ligt eraan in wat voor standje jullie seks hebben, en waar jullie je prettig bij voelen. Ik denk dat je het gewoon moet afwachten tot het zo ver is, dan merk je het vanzelf wel hoe en wat :wink:

Het lijkt me dat je beiden beweegt ;’)
Tenzij je van zeesterren houdt