Als je nu zou mogen kiezen..

Als je nu een land zou mogen kiezen waar je per direct heen kan.
Welk land zou dat zijn en waarom?

(en je hoeft met werk/geld/school geen rekening te houden)

Mijne: Ik zou naar Frans-Polynesie willen, want dat land bestaat uit alleen maar van die tropische eilanden! En daar kan je zwemmen met walvissen, lijkt me super stoer!

Ergens waar het warm is maar niet té.
Of juist op wintersport.

^niet aan land gebonden xD

Maar als ik moest kiezen zou ik weer naar NY willen.

Japan.

Hmm, moeilijk.
Ik denk Zwitserland ofzo, in ieder geval naar de bergen =]

Noord Amerika->Verenigde Staten-> Californië
Om te surfen en te genieten van het mooie weer.

Naar zo een fantasieland, al bestaat ie niet

Japan >Tokyo.

Indonesië, back 2 my rootz =)

Zweden.
Omdat mijn oom daar woont, en ik vind het een mooi land (+ mijn vriend móet wel mee (: …)

Naar Londen :]
En daar een nieuw leven beginnen met een leuke job en een mooi appartement in Chelsea : D

Schotland, Ierland of Wales.

Naar een mooi Eiland met een wit strand, een mooie cultuur, veel kunst en lekker eten.

NY of LA of italie ergens

Parijs, niet voor het shoppen ofzo maar gewoon puur voor de cultuur! Daar wil ik al echt lang heen!

Naar Italië, samen met mijn vriend. En dan in zo’n schattig dorpje, samen in een klein huisje. Lekker romantisch, haha ^^ <3

Naar Engeland, Londen. <3

Parijs of tokio ^^ of NY xD of… xD

zon zee strand leuke jongens goede uitgaansgelegenheden, en waar een supergrote winkelstad is.
weet niet hoe dat land heet, maar daar ga ik later wonen haha
xx

Finland! Ik heb om zo maar te zeggen een obsessie met alles wat Fins/Finland is :’)
Ik ben er 2 keer geweest, en verliefd geworden op het land, de muziek, de cultuur, geschiedenis, etc. <3…

Euhm, Australië! Dat Engelse accent vind ik echt mooi & het lijkt me gewoon zo’n mooi land. Afgezien van het gat in de ozonlaag. (: