Als je nog een dag te leven had...

wat zou je doen?

Mijn dag in een klaslokaal doorbrengen, want daar gaat de tijd heel langzaam.

Nee, flauw. Ik zou naar die ene jongen toe gaan en hem gewoon vertellen dat ik stapelgek op hem ben, en hem dan een kus geven.

Mezelf kaal scheren.

Gewoon van alles genieten

nou waarschijnlijk zou ik iéts gaan roken/slikken waar ik high van werd
want dat wil ik zo nooit gaan doen, maar als ik toch dood [de volgende dag!] ga wil ik het wel eens proberen

die ene jongen vertellen dat ik beter bij hem pas dan zijn vriendin…

DAT IS NOU EEN GOED PLAN.

Laten we dan met z’n 2en gaan trippen x]

Naar het buitenland gaan, ergens waar het heerlijk weer is. Mijn lieve familie en vriendinnetjes meenemen. Zwemmen, op het strand liggen. Uit eten, een 5 gangen-menu ofzo, en 's avonds uit in een grote discotheek, heel de avond heerlijke cocktails drinken. Een geweldige outfit aantrekken en me heel de dag van niemand iets aantrekken. Een paar mensen eens flink de waarheid vertellen. Zoiets, gewoon heel de dag genieten.

Ik zou de waarheid zeggen tegen iedereen en ook tegen de jongen waar ik al 5 jaar lang een crush op heb

Moeilijke vraag…

Naar ‘hem’ toegaan en hem op z’n bek pakken :’)
En zoveel mogelijk snoep eten.

Alles doen wat ik nooit had gedurfd. En echt hele rare dingen gaan doen.

nu naar amerika gegaan, om iemand te ontmoeten.
en de hele dag lekker eten.

Ik zou de hele dag in m’n naakie rondlopen en een verfgevecht houden :metal: .
Ik zou alles doen wat er op dat moment in me op komt.
Normaal denk je zo van kan dit wel?? enzo maar als je weet dat je morgen toch ligt weg te rotten zou ik de hele stad onveilig maken!

Tegen een paar mensen eens lekker zeggen wat ik van ze denk.

Ik zou vroeg opstaan en al mijn geld uitgeven aan kleding, 's avonds een groooot feest organiseren en mijn nieuwe kleren dragen en helemaal los gaan !
party like there’s no tomorrow.

Ik zou 's ochtends m’n vrienden en familie gedag zeggen en gaan janken. Overdag ieder leuk persoon zoenen en veel te veel zuipen, en het vliegtuig naar Engeland pakken, om daar ergens in het Lake District op een bankje te gaan zitten om rustig te gaan.

Iedereen de waarheid vertellen.