Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat....

Maak de bekende over de streep zin af!
Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat…

Ik begin wel!
Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik mijn achternaam heb moeten veranderen voor mijn eigen veiligheid wat door de daden en keuzes van mijn vader niet meer zeker was.

Als je me echt zou kennen dan weet je dat mijn tweelingszus is overleden, waardoor ik voor mn gevoel een deel van mezelf kwijt ben geraakt

Als je mij echt zou kennen dan zou je weten dat ik chronisch ziek ben, en mijn moeder ook. En dan zou je ook weten dat ik op 15-jarige leeftijd mijn vader ben verloren, en dat ik echt niet weet wat ik met de nieuwe vriend van mijn moeder aan moet.

Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat…mijn vader is overleden aan een vreselijke ziekte en dat ik soms nog steeds nachtmerries heb van hoe hij erbij lag toen die was overleden. Dat ik bang ben voor mijn moeder omdat ze psychisch niet in orde is, en dat mijn grootste wens altijd is geweest om een broertje/ zusje te hebben wat nooit uit zal komen.

als je me echt zou kennen zou je weten dat ik geen opa’s en oma’s heb en daar best wel van baal.

Als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn allerbeste vriendin ernstig ziek is en dat bijna niet had overleefd.

Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik altijd bang ben. Dat ik echt altijd bang ben. Dat ik soms wakker lig van mijn angsten. Dat ik daardoor veel moet huilen

respect :sob::muscle:

Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik eigenlijk niks verberg of me ergens ongelukkig over hoef te voelen. En vooral dat ik besef dat dat echt een zegen is de dag van vandaag.

Sterkte aan iedereen die het lastig heeft! :sob::muscle:

als je me echt zou kennen dan zou je weten dat… ik mijn opa na dik tien jaar nog steeds mis. eens in de zoveel maanden komt het eruit en huil ik de hele dag door.

Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik op het randje van krankzinnigheid heb gestaan.

Als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn vader een herseninfarct heeft gehad en ik 't daar ongelooflijk lastig mee heb. Ook zou je weten dat ik mijn oma die vorig jaar overleed verschrikkelijk mis.

Als je me echt zo kennen zou je weten dat ik serieuze gezondheidsproblemen heb en dat het feit dat weinig mensen er iets van merken niet wil zeggen dat het niet ernstig is of dat ik er niet ontzettend veel last van heb.

Sterkte voor alle meisjes die het moeilijk hebben trouwens :sob::muscle:

Waarom moeten die zinnen trouwens altijd negatief zijn? Of heb ik wat gemist? :flushed:

Je kunt toch ook iets positiefs niet weten.

Ja, maar meestal zijn het eerder negatieve dingen die je niet met iedereen deelt toch? Van mij mag in ieder geval iedereen het weten als ik vrolijk ben, maar negatieve dingen vind ik vaak lastig om te delen

Nee hoor, kan ook positief zijn! Maar de positieve dingen weet mensen vaak al van je! (:

Omdat niemand zou verwachten dat ik bijna gek geworden ben. :")

Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik geestelijk ziek ben.

Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik niet helemaal in orde ben en dat ik op het punt sta om te breken.

als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me zo alleen voel, mezelf 100% haat en vaker heb geprobeerd een eind te maken.

sterkte iedereen hier♥