Als je je vreselijk kut voelt...

Mijn moeder is op een festival genaamd folkwoods, met haar vriend.
Je broers zijn beiden weg, je zus is uit huis, je vrienden roddelen over je, en negeren je dood.
Jij blijft thuis met de huisdieren.
Het hele weekend lang.
Je hebt je moeder ge-smst dat je je al kut voelt, maar ze antwoord niet terug.

Ondertussen zit je je kapot te janken, ja wat moet je dan…

Sorry, ik moest ff kort mijn verhaal kwijt.

Hebben jullie ook van die vreselijke momenten dat je alleen maar kan janken?

zoek afleiding;)

Aaah, wat kut ;(
Ga iets lekkers bakken voor jezelf ofzo (mjumm, cake? Koekjes?) Kijk een mooie film (geen huilfilm, of juist wel, ofja, waar je zin in hebt!;p)

Ga naar de bioscoop :grinning: is ook leuk in je eentje, en anders kies je één persoon uit als dat kan. Of kijk zelf een leuke film idd.

Oh, zometeen komt Hollands Got Talent (rtl 4, 20.30-22.10) op, en Popstars (sbs6, 20.30-22.30)… als je daarvan houdt. 's Avonds laat is Comedy Central misschien wel leuk.

=) bedankt.
Ik ga wel even kijken wat we in huis hebben.
En anders kijk idd wel even tv. =)

Holland’s got talent is altijd leuk vind ik, haha. Ik ben dan ook weer redelijk fout, maar het is gewoon leuk om mensen uit te lachen af en toe ;p Voel je vaak ook wel beter door!

maak iets zelf; photoshoppen? iets bakken? magazine?
maakt niet uit maar zoek iets waardoor je er niet aan denkt.

ah wat stom,
misschien kan je naar bios met nichtjes of neven?
als je daar goede band mee hebt dan.
of gewoon even alles aan de kant zetten nieuwe liedjes op je ipod zetten en alles lekker eruit rennen.
en daarna lekker naar alle programma’s kijken popstars enzo.
iemand regelen die gezellig bij je komt slapen (familie,oud klasgenootje?)

Als ik alleen thuis ben ga ik me kleding oppimpen! Neemt veel tijd in beslag en je hebt ook een leuk resultaat!!

Succes!

Het is al halve finale ^^
Maar idd, HGT is leuker dan alle zang-dinges.
ik ken de jongen die pianospeelt, met die krulletjes ^^

stuk fietsen, helpt mij altijd. met je ipod ofzo, en verder voel ik me op dat soort momenten vaak kut en wil ik er helemaal niks aan doen maar gewoon even zielig zitten zijn, ook niks mis mee watn dat gaat na een paar uurtjes vaak wel over.

Als ik effe wat ‘stoom af wil blazen’ ga ik boarden bij Wateringse Veld met mijn headphones op en een paar lekkere nummers. Werkt goed. Of ik rook een joint, werkt ook altijd.

ga muziek luisteren (di-rect), of ga een eind fietsen (echt, werkt hoor) door het bos, of over de hei of wat er maar ook bij jou in de buurt is

ik voelde me net ook zo zonder reden omdat mijn vriendje internet op z’n mobiel heeft genomen en ik toen waanideen kreeg dat hij de hele avond met meisjes zou gaan zitten praten,
wat ie dus nooit doet dus ik ben een zielige film gaan kijken, en nu lees ik een leuk boek en ik ga straks friday the 13th kijken
het help ook om met oude vrienden te gaan praten ofzo
iets van gezelschap zoeken

Dat is echt een slappe film. Er worden mensen vermoord en een paar jaar later weer.

Haha, fuck, ik heb weer s een heel deel gemist natuurlijk xd

-

bij je zus langs gaan?