Als je je excuses aanbied&diegene vergeeft je NOG niet

Ik ben heel erg kwaad, omdat ik mijn excuses heb aangeboden aan iemand terwijl ik iets onbewust heb gedaan en ik heb duidelijk gemaakt dat het onbewust ging,ik heb mezelf enorm verlaagd, maar diegene is nog steeds onvergeeflijk en doet haar best om het niet goed te kunnen maken en al die andere kinderachtige shit.

Heb ik het recht om boos te zijn, hoe ga ik hier mee om?
Dit meisje had het gevoel dat ik haar voor ‘hoer’ uitmaakte.
Ik heb gezegd dat ik enorm spijt heb als het haar gekwetst had en dat het onbewust ging, waarop zei heeft gezegd dat ik haar met rust moet laten, dat ik haar nooit meer moet aanspreken, dat ze niet tegen mijn gedrag kan.

Ik ben ontzettend boos omdat ik niet kan begrijpen waarom ze zo doet en het per se niet goed wilt maken ondanks mijn zelfverlaging en mijn slijmerige excuses en mijn uitmuntende toelichting van dat ik het niet zo bedoelde.

Ik wil gewoon van mijn woede af, maar zij gaat niet veranderen en daarom zit ik met boze gevoelens. Ik heb helemaal naar haar pijpen gedanst, was heel respectvol en ik krijg kapsones en afwijzing terug.

Ze was een vriendin van me.

Lullig is dat! Als je er niet met haar over kan praten , is er eigenlijk maar 1 oplossing: haar lekker laten zitten waar ze zit… Als zij jou’n excuses niet hoeft, dan moet je haar maar laten gaan. Het is haar eigen schuld, en niet de jouwe… Hoe moeilijk dit voor jou misschien is, het is gewoon lullig van haar!

Het ligt er wel een beetje aan wat je hebt gedaan natuurlijk, maar ik vind dat ze wel een beetje mee moet geven…

Ik haat dat soort mensen echt. Kleinzerig doen over een woord.